themanfrom Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 En bruker på dette forumet har bestemt seg for å gi noen ting til meg, og dette må sendes... Det skal sendes fra Drammen(nært oslo) til Bergen.. Pointet med denne posten er dette spørsmålet: Han skal sende tingene, men jeg skal betale Portoen..hvordan skal dette gå til? Hvilket sendemåte skal han velge.. oppkrav... kort.. osv. ? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 oppkrav er det mest normale å bruke ja, du får ikkje pakken ut fra postkontoret får oppkravet er betalt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 En bruker på dette forumet har bestemt seg for å gi noen ting til meg, og dette må sendes... Det skal sendes fra Drammen(nært oslo) til Bergen.. Pointet med denne posten er dette spørsmålet: Han skal sende tingene, men jeg skal betale Portoen..hvordan skal dette gå til? Hvilket sendemåte skal han velge.. oppkrav... kort.. osv. ? 5569254[/snapback] Bare bli enige om portoen og overfør penga på kontoen hans, ingen vits å bruke oppkrav.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det skal sendes fra Drammen(nært oslo) 5569254[/snapback] Drammen er ikke i nærheten av Oslo, og skal heller ikke under noen omstendigheter brukes i samme setning som Oslo. Mvh PropaOslo Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det skal sendes fra Drammen(nært oslo) 5569254[/snapback] Drammen er ikke i nærheten av Oslo, og skal heller ikke under noen omstendigheter brukes i samme setning som Oslo. Mvh PropaOslo 5570836[/snapback] Haha :!: Er jo litt nærmt da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det skal sendes fra Drammen(nært oslo) 5569254[/snapback] Drammen er ikke i nærheten av Oslo, og skal heller ikke under noen omstendigheter brukes i samme setning som Oslo. Mvh PropaOslo 5570836[/snapback] Haha :!: Er jo litt nærmt da 5570844[/snapback] no way josè! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Propaganda.. meningen med Oslo i setningen, var at du kan regne frakten fra Oslo til Bergen, istedenfor hvemvethvor til bergen. Stop med offtopicen, din bøtte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Drammen er jo en av de byene i Norge som ligger nærmest Oslo.... så å si at det ikke ligger i nærheten av Oslo sier kanskje litt om noens geografikunnskaper. (og ja; den sendes nok om oslo) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Så lenge du sender den som enten en vanlig norgespakke med/uten oppkrav, eller som vanlig brev med/uten oppkrav, så spiller det ingen trille hvor du sender fra/til i Norge. Det er først hvis du skal sende bedriftspakke over natt det er snakk om soner og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå