hasuwest Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hoho lite fett? Konge toweret!! Konge tower 2k :wink:! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Velkommen etter :razz: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Joda, har sett de Thermaltake-towerene hos Microplex. Absolutt noen av de bedre ferdig modda kabinettene du får tak i. Litt dyre siden du må ha PSU i tillegg, men skal det være skal det være. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det kabinettet der er jo en drøm da! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Stemmer det. Akkurat derfor jeg har bestilt et. :smile: Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 fikk mitt thermaltake kabinett i aluminium uten plexi for en uke siden!! det uten plexi er jo kulere med utskåret lyn og thermaltake Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg skal bestille et med vindu jeg :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Test kommer på Overklokking i løpet av en 14 dagers tid... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Minn venn nettop fikk sinn SVART Tt med vindu. Tt svart er VIRKILEG svart ikke grå som chieftec og den var rå kul. Har hittil synes to sølv kulere en en de grå (svart) men da jeg så en virkileg svart med vindu da synes jeg den kulere en sølven. Så de som lurer på hvis den svarte er svart eller mørk grå som chieftec sin "svarte" da er Tt svart virkileg svart og ser ut som en Dodge Viper. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 bestilte sølv, aluminium med vindu i går kveld, gleder meg som en unge til jeg får den.. :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 06:16, skrev Templar:Minn venn nettop fikk sinn SVART Tt med vindu.Tt svart er VIRKILEG svart ikke grå som chieftec og den var rå kul. Har hittil synes to sølv kulere en en de grå (svart) men da jeg så en virkileg svart med vindu da synes jeg den kulere en sølven. Så de som lurer på hvis den svarte er svart eller mørk grå som chieftec sin "svarte" da er Tt svart virkileg svart og ser ut som en Dodge Viper. chieftec sin svart er svart,tt bruker de samme kabinetene som chieftec bare casemoda litt men fargene er dønn like Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 fikk aliminiumen uten vindu på i helgen, må si meg svææææææææææært fornøyd, svintøft kabinett d der, men, man må modde litt for og få den viftestyringen til å funke Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Argh.. Kan du ikke komme med en blå en også da? Så kan jeg bruke den fete plexidøra på Chieftec'en min. Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 igår fikk æ den billigste modellen og letteste idag flytta p3`n inn i det nye huset sitt veldi fett med blå lysdiode. når jeg har i alle 5 viftene så bråker det mindre enn jeg trudde. Trodde hver av viftene leverte en liten storm hver oxo bruker dem bare tilsammen 5 watt æ har enda bare 250w psu samme fornøydhet som jkj Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 03:03, skrev yummy:Test kommer på Overklokking i løpet av en 14 dagers tid... Toppers ! Noen som har lyst på et Chieftec Fulltower Blått med 4kabinettvifter strømfors 340watt og Baybus viftestyring? Hehe :wink:! Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 vel, får man nå så god selvfølelse av å kjøpe ferdigmodda kabinett? jeg syns magien forsvinner når ditt stilige kabinett er masseprodusert og alle på lan har like kabinetter. kabinett. bivoks, pæresaks. ohoi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå