Abnorm Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Har lite erfaring med bærbare ettersom jeg aldri har eid en tidligere, men nå har jeg begynt i ny jobb og bruken av bærbare maskiner er et lite behov. Vi får dekket 10.000,- til maskin, men står fritt om vi vil legge til noe selv, mitt budsjett vil derfor ligge på 20.000,- Mine krav: 2048MB RAM Trådløs nettverk (altså… jeg må kunne koble meg på nett overalt, uten å trenge noen kabel.) Resten er opp til dere å vurdere… Maskinen vil hovedsakelig bli brukt til redigering i DAK (AutoCAD) Endret 7. februar 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
the white lotus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har sagt dette til flere naa, men vil foreslaa Acer TravelMate 8402 (avng av om du maa betale mva eller ikke). orker ikke tulle med linker, men sjekk ut acer.no, advance.no og evnt mpx.no og xd.no. Dette er den beste dataen jeg noen gang har sett. Med intel core duo + det du oensket! Den blir beskrevet av dinside.no som det naermeste man kommer perfekt saa langt. Har selv bestilt 8202 versjonen (noe billigere og med mindre minne etc) i gaar. Haaper den kommer foer den fredag 17.02! gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
bengh Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De fleste (seriøse) firma standardiserer på visse merker og typer for å sikre seg mot kompabilitetsproblemer og for å forenkle service. Ville tatt en prat med de først først spesielt siden du skal bruke den til noe så spesielt som DAK. Hvis de ikke har rutiner på hardware/software og stiller deg helt fritt ville jeg begynne å lure...... Når de har avgrenset valget ditt kan du begynne å spørre om detaljkonfig på din maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå