kirssa.. Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Har en fil i xp som det er noe galt med,skal benytte meg av repair funksjonen på xp cd`en,noen som vet hvordan man gjør dette,får det ikke helt til. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Slett ei viktig system-fil, då får du spørsmål om du vil kjøre "system restore", eller nåke slikt. Velg Yepp, og då vert alle filene som ikkje e heilt i orden bytta ut med originalane... Lenke til kommentar
formannen Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 17:22, kilogram skrev:Slett ei viktig system-fil, då får du spørsmål om du vil kjøre "system restore", eller nåke slikt. Velg Yepp, og då vert alle filene som ikkje e heilt i orden bytta ut med originalane... Hvordan kan jeg finne knappen "Yepp"...? Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hvordan kan jeg finne knappen "Yepp"...? Han mener sikkert "Yes" eller "Ja". Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Man kan jo benytte system restore uten å slette en systemfil da :smile: Man finner det på system tools. Velg den nærmeste datoen der du husker at alt var bra. Lykke til. Morsom spørmål at man skal lete etter knappen yepp :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå