royale Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har nå sett ferdig FMA og jeg må si jeg ble litt skuffet av slutten... men jeg har hørt det er lagd noen filmer som som handler om hva som skjer videre. Noen som kan gi meg en liste over de filmene, hvis det er noen da... Takker for svar. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det er en film som har kommet etterpå.. den heter så mye som Fullmetal Alchemist - The conqueror of shambala Link Endret 8. februar 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 takker! *skaffer den nå* Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Gled deg.. den hjelper på humøret. Jeg for min del så hele serien om igjen bare for å komme inn i historien igjen før filmen Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skulle gjerne ha stilt et tilleggsspørsmål. Jeg har sett ferdig serien, og holder på å anskaffe meg filmen. Men et jeg lurer på er følgende: 1. Når ble den siste FMA (ep 51) sendt på tv? 2. Når kom filmen ut? 3. Var Ep 51 siste episode EVER av FMA tv-serien? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 1. 02.10.2004 2. 23.07.2005 3. Jepp. no more Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Huff, det var jo ganske trist. En av de beste anime seriene jeg har sett Lenke til kommentar
Larsha Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Burde man ha sett hele animen for å forstå filmen Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Filmen er veldig bra og en verdig del av serien men den ble lagd først og fremst fordi så mange ikke likte slutten i selve serien og jeg skal si meg enig at slutten i serien er ikke noe hyggelig for å si det sånn.. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Nei huff, jeg begynte nesten å grine når serien slutta (Da visste jeg ikke at det fantes en film). Satt jo med så mange blanda følelser, trøtt etter lan og jaja. Ikke mobb Endret 18. mars 2006 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Om du syntes slutten på FMA var fæl. FY PÅ DEG! beste noen gang. Men filmen var bra, selv om jeg da ikke likte slutten på den, litt for....koslig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 har nå sett alle episodene og filmen. elsker serien rett og slett. må vel se igjennom den igjen. må bare si at denne filmen var utrolig bra utført og ga meg etter mitt syn en bra avsluttning på historien selv om jeg vil ha mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå