Gå til innhold

Høg frekvent lyd frå Pcen. Kva kan eg gjere?

Anbefalte innlegg

Eg er utroleg lei av støy frå pcen min. Så eg bytta ut det gamle chieftec kabinettet med Antec p180 og Antec truepower2 550

Støyen har blitt redusert eindel, men den høyfrekvente pipelyden er der enda. Eg hadde det før og, var eindel verre då though. Dette er så utroleg irriterandes, kva kan eg gjere for å få vekk den lyden?

Eg har sjekka alle viftene utenom psu vifta(trur det er 2 vifter i den psuen eg har). Har lest litt på forumet at harddisker kan lage skikkeleg hylelyd frå spinninga? Bør eg eventuelt kanskje bytte harddisk og?

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur eg har funne kilden nå, eg åpna den luka i kabinettet som er rett ved harddiskane nede og då var den pipelyden ekstra sterk.

Eg er frustert over kva folk meiner med støy frå harddisken. Det eg sliter med er ein veldig høgfrekvent pipelyd som nesten overgår den lyden som kjem frå harddisken når den *jobber*

Nå er den kobla til gummifester i kabinettet men den piper like mykje som før. Vil O ringer verkeleg få vek den høgfrekvente lyden? Virker som det er vibrasjon i harddiskkabinettet og då hjelper det jo lite med sånne ringer.

Lenke til kommentar

Noen harddisker er jo kjent for å bråke mer enn andre så det er kanskje bare noe man må leve med..

Kan alltids sette de i et støydempende kabinett beregnet for harddisker men de er ofte såpass dyre at det svir godt i lommeboken, det blir nesten bedre å kjøpe seg ny/nye harddisker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...