fettgnomen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har kjøpt meg ny mobil og karen i butikken sa jeg skulle lade den i 16 timer før jeg kunne bruke den, det er en d600. Er det strengt tatt nødvendig å måtte lade den så lenge? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Dette finnes det en del tråder om fra før. Leit, så finner du!! Dette temaet er det ingen som blir enige om likevel. Noen mener du bør lade den så lenge, andre ikke. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Greit. Liker ikke søkesystemet her, finner ingen ting! postet derfor like så godt en ny... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Søkefunksjonen er vel ikke akkurat komplisert, det burde de fleste klarer. Ettersom ikke du klarte å finne det, har jeg, grei som jeg er, funnet en tråd om nettopp dette. Den finner du her! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Litt offtopic, men skal forsvare fettgnomen litt her og si at søkefunskjonen på dette forumet kunne vært mye bedre. Ellers trenger du ikke lade nye batterier 16 timer. Du trenger egentlig ikke tro på noe av det en selger i en butikk sier til deg. Et nytt lithium batteri lader du til det er fullt. Du kan også klattlade lithium batteri uten at det tar skade av dette. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Har formulert meg litt feil her. Det er lett å bruke søkefunksjonen, men det er vanskelig og finne det man vil ha tak i, det kommer opp utrolig mange forskjellige poster fra hele forumet, ikke bare mobil delen! Men fant en etterhvert og valgte å lade til det stod at batteriet var fullt... Endret 8. februar 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg velger altid å lese i manualen/brukerhåndboka om ting jeg er usikker på. Lenke til kommentar
Monique Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har kjøpt meg ny mobil og karen i butikken sa jeg skulle lade den i 16 timer før jeg kunne bruke den, det er en d600. Er det strengt tatt nødvendig å måtte lade den så lenge? 5568728[/snapback] Har akkurat kjøpt en ny mobil selv og sendte en mail til Sony Ericsson med dette samme spørsmålet. De sa at man skulle førstegangslade mobilen de fire timene det sto i papirene eller til det viste oppladet. Man kunne lade batteriet akkurat når og hvordan man ville etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå