darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hmm, dette var et fint tips.. har kanskje igjen 5 kr. på kortet.. og får ikke penger før over helgen.. da kan jeg jo ta ut penger i morgen da ;P måtte man ha kort fra postbanken og ta ut på postbanken ? 5574669[/snapback] Er du i minus får du nok neppe tatt ut med postbankkort i postbanken. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 husker en kompis hadde 4 kroner på kortet og klarte å ta ut 10 000 KR :!: Han brukte opp alle pengene i løpet av en helg Endte jo med at foreldene måtte betale. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvor i alle dager klarte han det? Det høres egentlig litt usannsynlig ut. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har visa og studentkonto, ikke slik visa elektron for de som trodde det. Jeg kan ta ut 10 000kr når kontoen egentlig er tom, men ikke i minibank, tror det begrenset seg til 3000 kr over et tidsrom jeg ikke husker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er jo noe helt annet. Da bruker du kredittkort-delen av visaet. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Var jo noe lignende når jeg hadde VISA electron også, men det er vel noe annet det da. Husker ikke hvor mye jeg kunne ta ut med electron kortet, men litt var det jo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er nok mulig å få tatt ut penger uten dekning dersom du bruker kortet på steder hvor det ikke sjekkes opp i en database, men jeg trodde ikke det gikk med Visa Electron, jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er nok mulig å få tatt ut penger uten dekning dersom du bruker kortet på steder hvor det ikke sjekkes opp i en database, men jeg trodde ikke det gikk med Visa Electron, jeg. 5576384[/snapback] Nei, det skal jo liksom være poenget med Electron vel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva skal være poenget? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 At det ikke skal gå å overtrekke en konto med et Electron-kort... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dersom du drar ut kabelen til kortstasjonen går den over i reserveløsning og du må skrive under på lappen istedet for å få pengene trukket fra konto. Ingen dekningssjekk. Lovlig? Ikke spør! Moralsk korrekt? Neppe! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dersom du drar ut kabelen til kortstasjonen går den over i reserveløsning og du må skrive under på lappen istedet for å få pengene trukket fra konto. Ingen dekningssjekk.Lovlig? Ikke spør! Moralsk korrekt? Neppe! 5578885[/snapback] Det går ikke med Electron-kort. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Da får du kjøre Thorn trixet istedet. Lei en tv på Thorn. Selg den. PAAARTY! Betal 199 kr / mnd i noen år før du kjøper den ut. Lurt, ja! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 det er vel ikke lønnsomt da kredittprisen er en DEL mer enn kontantprisen ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det som er stil er og gå på butikken, kjøp en klubbe, og betal med kort :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Var i kypros et par somre siden, greide jeg å overtrekke kontoen min med 1000kr. Hadde snakket med banken om jeg kunne bruke kortet i utlandet, ja fikk jeg svar om, men bare hvis den fikk kontakt med banken, slik at det ikke gikk ann å overtrekke. Men når jeg kom hjem hadde jeg litt over 1000kr i minus. Men selv om jeg snakket med de i banken fikk jeg bare beskjed om å betale, for kortet hadde vist ikke hatt kontakt med banken Men nå har jeg fått meg MasterCard og VISA fikk det i dag Endret 9. februar 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det som er stil er og gå på butikken, kjøp en klubbe, og betal med kort :!: 5579020[/snapback] Huh? Ikke helt med... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Interessant, dette. Hadde overtrukket kontoen med rundt 20-30 kr. Jeg gikk inn i banken for å sjekke kontoen. Da det viste seg at jeg hadde overtrukket kontoen, sa kassabetjenten at jeg kunne få problemer med lån hvis jeg overtrakk kontoen min. Er det mulig? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Selvfølgelig er det mulig siden du da viser at du ikke har nok penger (skal ikke så mye til vet du) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det som er stil er og gå på butikken, kjøp en klubbe, og betal med kort :!: 5579020[/snapback] Huh? Ikke helt med... 5580214[/snapback] Det er litt latterlig og kjøpe noe til 5kroner, og betale med kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå