Gå til innhold

Skurring i nytt sennheiser headset, Defekt?

Anbefalte innlegg

Åpnet dette:Sennheiser Headset PC 150 Stereophone 18-22 000 Hz, Kabel 3 m, In-Line Volum, idag. men når jeg skrur opp lyden feks Cs,skurrer det og smeller i headsette.

Lyden står på midten i windows og under midten i cs conifg.Skrur jeg høyere smeller det og skurrer det,syns det er litt for dårlig til den prisen å være, kjøpt på komplett forresten.

Bør jeg kreve ett nytt? andre som har samme headset?

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å sjekke om du får de samme lydfeilene på et vanlig stereoanlegg. Mest sansynlig så er det heller snakk om forstyrrelser i lydkortet, enten i forhold til Mic eller stereout.

Kan være greit å sjekke iallefall.

Eller teste det hos en kompis, hvis det viser seg at det faktisk er headsettet så ville jeg sendt det inn og krevd et nytt et ja.

Lenke til kommentar

Hva slags lydkort har du? (Ikke det som er integrert på hovedkortet vel? :thumbdown: ) Kan hende forsterkeren på lydkortet rett og slett enten er ødelagt eller for svak?

Test headsettet et annet sted, ja, f.eks. en bærbar musikk spiller eller noe slikt. Men test gjerne med et annet headsett på din PC også.

Står PC'n din tilkoblet jordet kontakt? Det er som regel en fordel.

Lenke til kommentar

Antar du har hatt lyd på PCen før, og ikkje har opplevd det samme. Dersom det viser seg at lydkortet er feilkjelda så kan du kjøpe eit billig Audigy 2 til 4-500 kroner.

Er det derimot settet må du reklamere til Komplett. Informasjon finn du på Komplett.no Kundeservice.

Lenke til kommentar
Antar du har hatt lyd på PCen før, og ikkje har opplevd det samme. Dersom det viser seg at lydkortet er feilkjelda så kan du kjøpe eit billig Audigy 2 til 4-500 kroner.

Er det derimot settet må du reklamere til Komplett. Informasjon finn du på Komplett.no Kundeservice.

5572039[/snapback]

ja har hatt ett annet headsett der før(koss sb45)men det gikk i stykker,så jeg kjørte surround 5.1 på pcen helt til jeg fikk det nye headsettet å det funket fint det

har forresten Creative sb audgiy 4,som nesten er nytt

har sendt epost til komplet nå for retur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...