Überadri Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil gjerne ha forslag til hva min nye side skal hete. På siden min skal det være nyttige ting som linker til gratisprogrammer, tips og andre ting, morsomme saker som linker til morsomme bilder, videoer og spill, en slags "portefølje" med bla bilder jeg har tatt/laget og masse annet. Navnet trenger ikke ha så veldig mye med innholdet på siden å gjøre, men det skal heller ikke være opplagt missvisende. Navnet skal være lett og huske (også hvordan man skriver det ). Det kan være engelsk eller norsk. Jeg må få lov til å bruke alle forslagene hvis jeg liker de. Ingen useriøse forslag. Takk for alle forslag Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvorfor skal andre finne ut hva siden din skal hete? Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil gjerne ha forslag til hva min nye side skal hete. På siden min skal det være nyttige ting som linker til gratisprogrammer, tips og andre ting, morsomme saker som linker til morsomme bilder, videoer og spill, en slags "portefølje" med bla bilder jeg har tatt/laget og masse annet. Navnet trenger ikke ha så veldig mye med innholdet på siden å gjøre, men det skal heller ikke være opplagt missvisende. Navnet skal være lett og huske (også hvordan man skriver det ). Det kan være engelsk eller norsk. Jeg må få lov til å bruke alle forslagene hvis jeg liker de. Ingen useriøse forslag. Takk for alle forslag 5568485[/snapback] pclinken eller pc-linken f.eks Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hvorfor skal andre finne ut hva siden din skal hete? 5568494[/snapback] Jeg vil bare ha noen forslag. Noen idéer. Dette kan gjøre at jeg får flere idéer selv óg. Har ikke sagt at noen skal bestemme hva den skal hete, bare at de kunne komme med forslag. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva med noe så radikalt som "Adrians hjemmeside"? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva med noe så radikalt som "Adrians hjemmeside"? 5570439[/snapback] :!: :!: jeg dør! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Included Silence Adapted Path Regular Routine Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Adrianland? :!: junkie.net? Hmm.. Si litt mer om siden, så skal jeg si ifra om jeg kommer på noe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå