Gå til innhold

NYTT hk som passer til VAPO

Anbefalte innlegg

Okay, her er greia:

I dag kjøpte jeg ny ram. Passa den til mitt hk? ÅNEIDA!

Merkelig nokk var det maken ram til min gamle,

Fra før hadde jeg en 512 meg brikke med Corsair XMS pro pc3200(with led), men når jeg kjøpte en brikke til som var på 1024 av samme slaget så booter faentameg ikke den drittmaskinen opp. har prøvd og flytte på rammen ,, prøvd alle mulige kombinasjoner, , men maskinen booter kunn når en av brikkene sitter i,, ikke når begge er der samtidig. OG DET gidder jeg ikke. SÅ da vil jeg ha nytt hovedkort. Ikke bare på grunn av rammen, men også fordi at det hovedkortet jeg har nå passer ikke til Vapochillen jeg har.

Spørsmålet nå er. Hvilket hovedkort skal jeg kjøpe ? Jeg vil ha et hk som passer til 478 p43,2 800 northwood. Jeg kan ikke ha pci-e siden jeg ikke har det i skjermkort,, og den oppgraderingen er det en stund til jeg skal ta.Jeg har siklet litt på et Abit Max3 hovedkort,, som skal være overklokkingsvillig og i tillet tror jeg det har ganske mange s-ata inngannger som man kan bruke uten å sette ting opp i raid.Problemet er jo at jeg ikke finner et sted de selger det,, finner det på hw.no sin prisguide til 0kr, men ikke et sted som har det.pris er ingen faktor. Jeg skal ha det beste.^^ :cool::cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ny pc ja det var en god og billig ide.. skal vi se.. jeg må ha nytt hk,, tja 1800kr der,,, og ny cpu,, 3-4000 der,, og nytt grafikkort,, 4000 der,, og ny ram,, 2000 der,, ja det var jo en billig løsning og det aller viktigste av alt en NY vapoChill og den koster 6000!! så tilgi meg om jeg ikke er helt enig i forslaget ditt,, nytt hk er litt billigere tror jeg, gidder ikke legge ut nesten 17k, når jeg kan kjøpe et nytt hk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...