Saykin Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har ikke prøvd å bytte plassen til PCI-E kortet mitt siden det står at den skal i master porten i manualen. Jeg lurer på hva du mener med omformer? Mener du strømkabelen? Jeg bruker den som er på strømforsyneren. Den som følger med har bare 3 ledninger mens den i strømforsyneren har 6. Kan det hende den får for mye strøm, men det står ikke noe sted at jeg skal bruke den som følger med. Jeg kan prøve dine forslag og se hva som skjer Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 liten bump, noen andre tips.. er i nærheten av å sende den til reperasjon Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 hjelp, please? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei. Jeg hadde akkurat samme feilen med nesten identisk utstyr hos en kamerat av meg. Har du prøvd og reset BIOS på hovedkortet ? Det løste seg for kameraten min med denne enkle løsningen. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg får teste det! Fant akkurat ut hvor den ligger Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Reset og update funka ikke, hva nå? =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå