War Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er ct-mod lovlig i wow? Har nettopp fått bannet kontoen. Desier det er pga jeg har sniffet på nettverket til wow og skaffet meg info og smutthull som gjør meg fordeler i spillet. Og at jeg har økt farten på min mount med 1000% hadde jeg bare vært så god. Eneste mod jeg har er ct-mod som 5 millioner bruker, så derfor lurer jeg på om den er lovlig. Ct-mod gjør at man kan flytte på baggene og sette på timer, se helse i tall eller % osv. flotte greier. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 tja de tror sikkert at du har e-bayet masse penger.. det var du som hadde flere tusen gold i level 40? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sikker ikke på at det var ebayen som gjorde det, blizzard liker ikke det vetdu. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Eh? Blizz har scannet all chat og mail fra meg, lett etter bugs og andre juks men fant ingen ting og jeg fikk denne mailen. Jeg har desverre ikke ebayet, men grindet og solgt i ukesvis isteden for å levle. Blizz har samkjørt all gull økonomi på meg siden de så jeg hadde så mye utstyr. Start enyoing the game experience and less grinding Regards, Jarkhil Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe ------------------------------------------------------------------------ Greetings, We have now unlocked your account and you will be able to access the World of Warcraft servers once again. We have also reset your password and issued you with a computer generated one, which you will receive in a separate e-mail. You will be able to change this password at your leisure, using the Account Management feature on our web site, located at: http://www.wow-europe.com/en/ Your password will be sent from [email protected]. If you do not receive it after one hour, please add this address to your email address list so that it is not rejected by any spam filter you are using, and reply to [email protected] informing us that you have not received the password. Endret 7. februar 2006 av War Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det var jo koselig, men har fortsatt vanskelig for å tro at en lvl 40 har 6000 gull uten å ha ebayet. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er vist mulig å tjene usansynlige summer hvis du farmer AH med litt is i magen. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Grunnen til det er at jeg har huset på min side som samler til meg ,alle lvl 60. og jeg hadde de fleste guild som kunder. MittGuild TnT varmedlem av TAC de 4 største guildene på serveren. Bøy også på 2 ting til 10 g som var BO på 550g rett før servershut-down og vant disse itemene . Samt grinding med lvl 60is. Det var ikke 6000g på en dag , det tok mange uker . ca 150g dagen. Mine guider ligger fortsatt der ute. ALLE sa jeg kjøpte gull, men jeg er renvasket fra blizz. Endret 7. februar 2006 av War Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Greit nok, men sa ikke blizz noe om hvorfor de bannet deg? Uansett, du kan tjene store summer på AH ja, kjøp alt som er på AH av cloth,(Linen, silk, rune osv) og legg alt ut til feks 20s mer. Vist du gjør dette med masse forskejllige items som sleger bra kan du tjene ekstremt. Dette krever enkelte addons som gjør det mye lettere å behandle massene av items. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Auksjon addon er bra, har ikke den, men den viser oppdaterte priser på AH til en hver tid, noe jeg endret på vet å legge ut en item jeg solgte mye av til 8765432gull , så alle som hadde addonen ville få en høyere gjennomsnittpris før di kjøpte av meg. Etter den mailen med at jeg skulle få kontoen tilbake fikk jeg ny hvor det sto mistanke om 3.dje parts software. Derfor jeg lurer på om ctmod er lovlig 100% Eneste ann-on jeg har. Dette var samme dagen de hadde en kampanje, de bannet 5000 kontoer på 1 time. Scannet C: wow/ Int på alle maskiner og auto bloccket alle kontoer som hadde anntydning til annen programvare som ikke er lov. ----------------------------- As part of our ongoing effort to keep World of Warcraft free from abuse and to combat those seeking to compromise the gaming experience of others; we have recently permanently banned over five thousand game accounts. We operate a zero tolerance policy for proven hackers/cheaters blabla. Endret 7. februar 2006 av War Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne AH-addonen? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja. Gå på curse-gaming.com så ser du på toppliste etter Auctioneer, eller du kunne enkelt og greit søkt etter AH/Auction på curse-gaming.com Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne AH-addonen? 5568855[/snapback] Auctioneer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå