PMnormal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg kommer fremdeles til å plage dere en liten stund til, så det er på tide med litt bredde i bildeinnslagene mine. Begynner å bli litt lei av å sende inn goth-fantasier og bilder av vakre mennesker/bygninger, så kanskje jeg skal bidra med noe nesten urbant. Dette er noen av naboene mine fra de feiende fjonge (faktisk) Mutongo Hills. Jeg har bearbeidet bildet litt i Virtual Photographer for å gi det et typisk slides-look. Er det for mye? Ellers har jeg croppet bildet noe, for å fjerne litt panser fra Pajeroen. Liker egentlig originalen selv, men jeg tror de fleste vil foretrekke den croppede versjonen. Har justert meg litt til normale konvensjoner her, altså. Brukte Sigmazoomen på 25mm, så fronten av bilen var egentlig lagt inn med vilje, men senere ble jeg i tvil. Slik ble det bare, da jeg vurderte å bidra med et dyrebilde selv i dag. 20D og Sigma 18-50mm/3,5 osv. Iso 100, 1/250s og f/7,1. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Fy faen for noen horn. Skulle gjerne hatt et slikt hode hengende over peisen. Ellers er bildet helt greit, savner litt skarphet. Lenke til kommentar
kak Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg er enig i at det mangler litt skarphet her ja. Det hadde vært kult om en av kuene hadde gått i front slik at du kunne tatt bilde med såpass vidvinkel at du omtrent stanga i horna på kua. Bare en tanke på hvordan bildet kunne blitt enda tøffere. Å gjennomføre alle sine fotografiske tanker er dog ikke alltid så lett. Endret 7. februar 2006 av kkristi Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Tatt på strak hånd ut vinduet, et forsøk, he he. Var meningen at det skulle være tilnærmet skarpt fra panseret og frem til flokken. Ble bare litt i stuss over det med panseret. Ellers er det kjekt med kritikk, også negativ. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Slenger meg på og klager på skarpheten Det ble et fint bilde ellers, er nesten som den vanlige bilturen på norsk gårdsveg der kyrne ofte blokkerer veien, bare i en "oppgradert" versjon. Ja, de hornene der er jo helt vanvittige. Disse ville jeg ikke kødde så mye med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå