Gå til innhold

når kommer logtech g15 på norsk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech har nevnt noe om at det aldri vil skje, mest sannsynlig, fordi Norge ikke er et stort nok marked.. surt å høre slikt om landet vårt, når utallige andre produsenter ikke har noe problem med å tilrettelegge produktserier for akkurat Norge i tillegg til en rekke andre land.

Edit: Jeg ser ingen grunn til å være bekymret dog.. dette er helt åpenbart en kommende trend (tastaturer med innebygget display og programmerbare taster), jeg tror det vil skje mye på dette området de neste årene.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
takk for svar :) enig,hva litt skuffende å høre sånt om landet sitt.

5571991[/snapback]

Hei!

Jeg jobber til daglig i Spaceworld, og bruker selv G15 tastaturet m/ engelsk layout. Etter mye fram og tilbake med Logitech, så SNAKKES det om en norsk utgave, MEN (og dette er svaret på posten din), det kommer (har kommet) med Svensk layout. Så hvis du kan tåle at det står ö istedet for ø, så vil det være like godt for deg.

Nå ser jeg aldri ned på tastaturet når jeg skriver, så mitt tegnsett fysisk kunne like gjerne stått på Kinesisk eller noe ;)'

Simen

Lenke til kommentar

Ønsker jeg får jobb i spaceworld eller lignende butikk :) er enig med deg. Bruker heller aldri å se på tastaturet når jeg skriver men hvordan skal jeg skrive god gammel norsk uten å og ø? Har blitt ?vant? til dem, tror også at vis ø ikke er ø så blir jeg litt irritert men takk for svaret uansett!

Lenke til kommentar
Ønsker jeg får jobb i spaceworld eller lignende butikk :) er enig med deg. Bruker heller aldri å se på tastaturet når jeg skriver men hvordan skal jeg skrive god gammel norsk uten å og ø? Har blitt ?vant? til dem, tror også at vis ø ikke er ø så blir jeg litt irritert men takk for svaret uansett!

5574021[/snapback]

Du misforstår meg: du kan skrive æ, ø og å selvom ikke labelen på tastene viser dette. Du velger bare norsk oppsett i Windows. Istedet for æ, ø og å, er knappene labelet som :, ;, \, osv.. Bare å trykke på der æ, ø og å skal være.

Men uansett, lykke til i jakten. Jeg er knallfornøyd med G15, og macro-knappene er HELT geniale til WoW. Ting går FORT unna ;)

Simen

Lenke til kommentar

5574021[/snapback]

Du misforstår meg: du kan skrive æ, ø og å selvom ikke labelen på tastene viser dette. Du velger bare norsk oppsett i Windows. Istedet for æ, ø og å, er knappene labelet som :, ;, \, osv.. Bare å trykke på der æ, ø og å skal være.

Men uansett, lykke til i jakten. Jeg er knallfornøyd med G15, og macro-knappene er HELT geniale til WoW. Ting går FORT unna ;)

Simen

5577023[/snapback]

takk så mye skal du ha :) daså,siden bare ø,æ og å mangler i tastaturet så er det ikke noe problem^^ da klarer jeg meg sikkert. bestiller den kansje neste uke :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...