Gå til innhold

Vapoen FUNKER IKKE !

Anbefalte innlegg

Faen!

Nå er jeg rimelig lei av at den Vapochillen min ikke kan brukes til det hovedkortet jeg har,,, :no:

Jeg kjøpte for over 1 år tilbake et nyhk, som jeg hørte alle snakke om og som skulle være vanvittig bra til klokking og slikt. Stabilt og greier og greier,, . okay tengte jeg,, Her er det bare og invistere !.Bestilte driten og fikk den i hus.Og alle som har vapo vet at det tar litt tid og lit mekking og MYE kjølepasta som skal klines utover før vapoen kan kobles til. Joa alt kobla etter alle kunstens regler,, trykka på start!.. ehh,, ja? skal ikke maskinen boote ad? hmmm.... kobla noe feil? hmmm...hmmm...og enda mere hmmm.. hører vapoen starter og alt med den er ok,, men DERRIMOT hovedkortet likte ikke vapoen. Har lest litt om diverse ting og ser ut som at når vapochillen starter opp og holder igjen hovedkortet så liker ikke hk't det..Er det noen der ute som faktisk vet en metode og løse dette på? lodde, modde,hacke, flashe,cracke ,, ja ett eller annet.Jeg bruker fordiden en boxed medfølgende til cpu !V I F T E !

Her er komponentene jeg har i min data:

P4 800fsb 3,2

Corsair XMS Pro3200 (med lys :p )

Hercules 3dProphet Radeon 9800 XT

VapoChill PE

3 stk Western Digital 250 gigere s-ata

Asus P4C800-E Deluxe

Audigy 2 Platimun EX

og litt brennere ogsånt småsnax og uinteresangte ting

Endret av linser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest litt runt,, og det ser ut som at det ene hovedkortet, av kansje 10 totalt i verden ikke støttes av vapochill,, under 5% av de som har akkurat det hk, og maken vapo får det til og funke,, og da er det bare flaks,, tengte kansje noen hadde noe triks oppe i ermet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...