Rampelyset Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er det mulig å få Skype på Qtek 8310? Prøvde å laste ned den versjonen som ligger på Skype.com, men tror ikke den funker (?). For den legger seg automatisk i telefonminnet, og ikke på SD-brikken. Og i telefonminnet er det jo ikke plass... Så da er spørsmålet, funker Skype? Hvis ja, hva gjør jeg evt. da for å få programmet til å installere seg på minnekortet...? Alle andre program jeg installerer spør om det skal intalleres på minnekortet eller telefonminnet. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Skype/Softphone for disse telefonene er ikke så lett. Jobber med dette nå. Problemet er prosessoren. Jeg har prøvd de fleste softphones. Skype fungerer ikke, muligens om 2 - 3 mnd. Fungerer fint på Qtek 9000 i-mate JasJar. Phonzo fungerer heller ikke. Men det er en ip leverandør som jobber med dette, der en også får sømløst overføring mellom ip-telefoni og GSM nettet. Regner med lansering i februar. Men en som fungerer NÅ. http://www.woize.com/index.php?language=sv_SE Har brukt den noen uker på mine 3 telefoner og er positivt overrasket. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det finnes et VoIP program som skal fungere på smartphone. Men siden Woize bare fungerer på telefoner som har NET Compact Framework 2.0 installer, hvilket vil si Windows Mobile 5.0, har jeg ikke fått testa det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå