Gå til innhold

[Løst]Et eget sted for oss litt eldre?

Ønsker du en kategori som dette på forumet?  

94 stemmer

1. 1. Ønsker du en kategori som dette på forumet?

• Ja.
      50
    • Nei.
      33
    • Vet ikke/ingen formening.
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontrollpanel -> Rediger profilinformasjon -> Min Bursdag.

*Trykke trykke trykke*

Pointless å lage aldersgrense på noe som helst spør du meg, lett å komme seg inn uansett. Og å skille ut en del av forumet som 'invite only' for 3lites ser jeg på som direkte idiotisk. Fritt land, fritt forum, deal with it.

Synes de aller fleste her oppfører seg helt greit (eller er bare moderatorene særdeles flink å fjerne innlegg uten mål og mening før jeg ser dem :p?)

Lenke til kommentar
Hva med oss som er 40+ i hodet, men som tilfeldigvis er fanget i en ung kropp? Får vi tilgang til seniorforumet?

Hva med oss som er 40+ i alderen men ung i hodet? :)

8384470[/snapback]

Dere må jo selvfølgelig utestenges fra et slikt underforum. :tease:

Jeg bryr meg ikke så mye om det kommer en del for de litt eldre, eller de med lengre fartstid. Men hvis noe slikt skal gjennomføres brude man også lage et kontra tilbud, slik at de som er litt yngre, eller de med litt mindre fartstid har et sted for seg selv uten at de litt eldre skal komme å plage dem.

Et lite teknisk forslag til en slik katogori vil være å tilate lesing men ikke posting av de som ikke er "medlemmer" i en slik katogori.

Lenke til kommentar
Hva med oss som er 40+ i hodet, men som tilfeldigvis er fanget i en ung kropp? Får vi tilgang til seniorforumet?

Hva med oss som er 40+ i alderen men ung i hodet? :)

8384470[/snapback]

Dere må jo selvfølgelig utestenges fra et slikt underforum. :tease:

Jeg bryr meg ikke så mye om det kommer en del for de litt eldre, eller de med lengre fartstid. Men hvis noe slikt skal gjennomføres brude man også lage et kontra tilbud, slik at de som er litt yngre, eller de med litt mindre fartstid har et sted for seg selv uten at de litt eldre skal komme å plage dem.

Et lite teknisk forslag til en slik katogori vil være å tilate lesing men ikke posting av de som ikke er "medlemmer" i en slik katogori.

8431729[/snapback]

"Under 12" og "Over 40".. :) Hehe.. :D

Lenke til kommentar

Jeg tilhører den eldre garde på dette forumet, men er likevel imot et slikt forsag.

Jeg har for noen dager siden ignorert to brukere, det fungerer veldig fint det. Å skape et over- og underforum er ikke veien å gå, mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kan det ikke fort bli litt ensomt i det forumet?

:)

8456363[/snapback]

Har en million ting jeg kan poste, så jeg kan underholde i tre år med materialet jeg sitter på :)

8465966[/snapback]

Neimen har du sett på maken!..? Deg hadde jeg jaggu glemt. :D

Klart vi må få en egen bekyttet del av forumet hvor vi kan slevje og raljere over ungdommen (les: drittungene).

:ph34r:

Lenke til kommentar
Kan vi få et eget underforum kun tilgjengelig for eldre brukere.

Er nemmelig dritt lei å få innført regler i ulike tråder. Eks Babethreaden hvor man plutselig ikke skal få diskutere damer, men må poste bilder. Ikke nok med det, men det er plutselig krav til størrelsen på bildene etc.

Dette er et data forum. Om folk sitter på 800 x 600 er det deres problem, om de velger å sitte på 16,5 k modem er det også deres problem.

Ønsker et sperret underforum, hvor de utvalgte har fritt spillerom. Hvor vi kan manipulere hverandre, bruke stråmenn, poste det vi vil.

For meg er det nemmelig ikke noen stor overraskelse at damene har kjønnsorgan. Jeg ser helt klart at enkelte kristne moderatorer er overrasket over dette og skal fjerne slike bilder. Men så lenge man holder seg innenfor NORSK LOV, burde man få lov til å poste det man ønsker. Dermed bør det bli 18 års grense på lukket underforum :)

8372854[/snapback]

tja dette kan jeg støtte , et forum med litt mere slappere regler på hva som kan postes .

men så kan vi sikkert bruke whinerz og da ^^

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...