Gå til innhold

[Løst]Et eget sted for oss litt eldre?

Ønsker du en kategori som dette på forumet?  

94 stemmer

1. 1. Ønsker du en kategori som dette på forumet?

• Ja.
      50
    • Nei.
      33
    • Vet ikke/ingen formening.
      11

Anbefalte innlegg

Alle med over 10 000 totale poster kan få komme. :fun:

5569107[/snapback]

Syntes heller det skal gå på efarenhet, en antall poster en har. :shrug:

5569151[/snapback]

Erfarenhet, som i å registrere seg i 2001, glemme forumet, for så å komme tilbake i 2006 og bli regnet som superbruker? Uansett metode vil det være urettferdig for noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heinrich89: Tipper du er født i 1989 ;)

Synes denne tråden skal vær for folk med "eldre persolighet".

Jeg har ikke mye innlegg fordi jeg oppholder meg i OT.

Har ikke kommer meg over til "On Topic" siden enda.

Selv ser jeg på meg selv som en seriøs bruker.

Lenke til kommentar

5569107[/snapback]

5569151[/snapback]

Erfarenhet, som i å registrere seg i 2001, glemme forumet, for så å komme tilbake i 2006 og bli regnet som superbruker? Uansett metode vil det være urettferdig for noen.

5569188[/snapback]

Hva med:

Antal innelgg: xxxx

Lenke til kommentar

5569107[/snapback]

5569151[/snapback]

Men hvordan beviser man erfarenhet? :p

Jeg melder meg frivillig til å velge ut brukerene som får tilgang til VIP-delen. Hvorfor? Fordi Steffyboy synes jeg skal få lov.

Lenke til kommentar
Hva med å bruke fartstid på forumet som en retningslinje? Man må ha vært registrert i f.eks minst fire år.

5569039[/snapback]

Veldig god ide. :)

5569069[/snapback]

Det er en del slik som meg som var aktiv leser av hw.no et par år før jeg endelig registrerte meg. Så jeg er ikke enig i at det bør være det eneste kriteriet.

Lenke til kommentar

Herlig idè, men å gjennomføre den vil nok bare bli tull.

Blir det en lukket del vil alle inn dit, og igjen må man jo ha kriterier for hvem som skal få lov å være der. Dette vil føre til en uhordelig mengde klager og mas i tillegg til alle som skal prøve å jukse seg inn.

:)

Lenke til kommentar
Ja jeg stemmer absolutt for en egen kategori for oss erfarne, og seriøse brukere.

5569719[/snapback]

Der ser dere, alle sier "oss erfarne/seriøse". Er det noen som har vært innom denne tråden som ikke regner seg selv som kvalifisert? (no offence til deg, fargoth, brukte deg bare som eksempel :) )

Lenke til kommentar

5569107[/snapback]

Gamer-innlegg gjelder ikke.

5569118[/snapback]

Jooo! Uten de innleggene blir e-penisen min mikroskopisk! :p

Men tilbake til topic, hva slags ekstra rettigheter skal disse "erfarne" medlemmene få? En egen forumdel, eller bare en egen tittel?

Lenke til kommentar

Artig tanke, men kanskje ikke så lett å gjennomføre. En lukket avdeling vil sannsynligvis bli bare tull, da det blir oppfattet som en elitegruppe med kun "bedre mennesker". Høres brutalt ut, men mange vil nok oppfatte det slik. Jeg mener at alle kategorier skal være åpne for alle. Skal man f.eks. nekte en dedikert gamer med kun poster i gamer-forumet å ta del i hardware-delen, eller visuell kreavititet?

Hva var tanken, en "eldreavdeling" under off-topic, eller et helt forum?

Lenke til kommentar

Alder syns jeg høres ut som en god ide, og da kan alle si at de kan "jukse" med alderen sin, men hvorfor vil de det? Det er jo ikke snakk om en "ekspert" gruppe med superkrefter og elite kunskap heller. Tror ikke ungdommer og barn har særlig interesse av å vanke sammen med oldissene. Det er naivt å tro at det ikke er folk som vil ødelegge for et slikt konsept, men slik vil det alltid være. Så et par småunger kan alltid luske seg inn, men det får oldingene tåle.

Et rom for de som har hatt kontoen sin lenge... (2001 for min del) vet jeg ikke hva det skal være godt for. Kan jo selvfølgelig lage tråder som "mimrer" tilbake til hardware.no med det grønne / brune designet, eller snakke om 486 maskiner med Voodo 3d kort, men for å snakke om det trenger man jo ikke et eget forum.

Alder forum har iallefall sitt hensikt med at man kan snakke med "jevnalderede" uten at en 14 åring som tror at han kan alt skal komme inn og ødelegge harmonien blant de eldre som kanskje er midt i en midtlivskrise ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...