Rimi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Bruker mitt integrerte lydkort på mitt ASUS A8N-E. Lyden funker greit, men noen detaljer som snakking og sånn i f.eks GTA blir veldig lavere enn resten av lyden. Samme med Battlefield 1942, der lyden noen ganger faller ut. Dette gjelder også Mafia. Altså, snakking blir lavt, og lyden faller ut i battlefield. Har de nyeste Realtek'97-driverne (tror jeg). Vet at integrerte lydkort suger, men det skal jo vre meningen at det funker, rajt? Testa med Audigy LS-kortet fra den andre maskna, akkurat samme problem. HJELP! Endret 7. februar 2006 av Rimi Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vet ikke hva slags oppsett du har på høytalere, men dette høres litt ut som om du kanskje kjører et standard stereo-høytaleroppsett med Surround-innstillinger. Vet ikke om det stemmer, men sjekke innstillingene i lydoppsett på Windows og evt kontrollpanel til det aktuelle lydkortet og sjekk at instillingene er likens med det høyttaler-oppsettet du faktisk har. Det du beskriver minner iallefall om at man kjører lyden ut på surround med kun stereo-høytalere, og siden det da mangler f.eks center høyttaler så blir de lydene som er routet dit......borte. Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Skrudde KHz'en og slikt opp, 64 pipes eller noe så alt funker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå