Pusern Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har 4100/448 linja fra Bluecom som jeg betaler 549 kr måneden for. Syntes dette var en urimelig høy pris, så jeg sendte en mail for å få et bedre pristilbud på linja eller å få satt ned hastigheten til 1500/300. Fikk til svar at jeg kunne få en månedspris på 499, noe jeg heller ikke er helt fornøyd med. Så kom overaskelsen. De forlangte 500 kr for å sette ned hastigheten. Er dette vanlig hos Bluecom eller er det bare for å presse meg til å beholde min eksisterende linje. Noen andre selskaper som forlanger det samme? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hadde jeg vært deg så hadde jeg takket ja til tilbudet på 499,-nkr pr mnd....Det er en helt vanlig praksis at isp`ene tar seg betalt for og sette ned hastigheten....men det er gratis og sette den opp da...Etter det jeg skjønner så er du på Telenor sine linjer og ergo så kan du ikke få noe høyere hastighet gjennom BC og jeg skjønner det må være jævlig surt og betale den prisen...Jeg har 6000/640 fra BC og betaler 499,-nkr pr mnd....Det eneste alternativet da er vel og gå over til Telenor hvor du kan få en 6 mbit linje til ca 500,-nkr pr mnd...ikke sikker på prisen der og gidder ikke og sjekke akkurat nå.... Endret 7. februar 2006 av Znoken Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er normalt å måtte betale for nedgradering av abo. i bindingstid, har du det? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Flere år siden bindingstiden gikk ut. Vurderer å bytte siden jeg synes Bluecom begynner å henge litt etter både på pris og support. Men det var den epost adressen da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå