-mads Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe bærbar, og funnet to bra tilbud. Et av tilbudene er vesentlig billigere enn det andre; men den har ikke DVD brenner (8x hastighet). Jeg har tilgang på en stasjoner der jeg kan brenne hvis jeg trenger det. Er det egentlig noen vits med DVD Brenner da? Endret 7. februar 2006 av Mads SF Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du trenger ikke Dvd-brenner for å spille, men du treng Dvd- spiller for å spille! Er ikke nødvendig med DVD.brenner hvis du har det på den stasjonære! Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) *slått med noen sekunder* Endret 7. februar 2006 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har tenkt å kjøpe bærbar, og funnet to bra tilbud. Et av tilbudene er vesentlig billigere enn det andre; men den har ikke DVD brenner (8x hastighet). Jeg har tilgang på en stasjoner der jeg kan brenne hvis jeg trenger det. Er det egentlig noen vits med DVD Brenner da, eller trenger jeg det til noen spill o.l.? 5567945[/snapback] Er jo mange spill som kommer på DVD nå til dags, men du trenger jo ikke en DVD-BRENNER for å legge de inn! Holder lenge med DVD-ROM! Men, uansett, ville nok gått for DVD-BRENNER. Er jo "kjekt å ha". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå