bufodill Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sony Ericsson er ikke kjent for å lage mange kamskjelltelefoner, men hvordan går det når de først prøver seg på en? Vi har testet nykommeren Z520i. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 8 ekstra led-lyseneLider lysene på siden av telefonen? Kan spandere store bokstaver siden det tross alt er en forkortelse... Fin test foruten noen få skrivefeil. Likte spesielt konklusjonen som fremhever BT v2.0, knall batteritid og relativt mye lagringsplass, siden disse funksjonene er det som skiller Z520i fra konkurrentene. Forresten fint med noen flere bilder av telefonen. Er nemlig samme bilde på side 1, side 2 og konklusjonen. De to første kan med fordel byttes ut med noen bilder som viser mer av telefonen... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Fin test dette, ser ut som en grei billigtelefon Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 fikset til LED, takk for tipset. Beklager hvis det finnes en skrivefeil her og der, håper ikke jeg er verre enn dagens gjennomsnittsjournalist. Skal naturligvis prøve å bli enda bedre til å lese korrektur. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fin test. Ser ut til å være en god kandidat for min slunkne lommebok. Men jeg har en liten klyse med spørsmål: 1. Kan man bruke mp3 som meldingstone, eller må man velge mellom noen preinstallerte? 2. Kan man legge inn bakgrunnsbilde i idle-skjermen? Og dekker den hele bakgrunnen, eller bare deler av skjermen? 3. Kan man zoome inn på bilder man har tatt, eller kan de bare sees i fullskjerm? 4. Hvordan er lyden i høyttalern i forhold til f.eks. K750i? Takker så meget! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 1. Ja man kan bruke mp3 som meldingstone. 2. Ja det kan man, og ja den kan dekke hele skjermen. 3. Man kan i alle fall zoome inn i PhotoDJ. 4. Lyden i høyttaleren er ganske bra, men har ikke K750i for å sammenligne her akkurat nå. Volumet er bra, og kvaliteten på MP3 og samtaler er mer enn tilfredsstillende. Men du kjøper vel ikke z520i for å høre på musikk? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Takker og bukker for svar! Nei, jeg ville ikke kjøpt denne telefonen for å høre musikk, men jeg liker å være kreativ i bruk av ringe- og meldingstoner. CX65 jeg har i dag er veldig vennlig på dette, men høyttaleren er så dårlig at lyden blir veldig grumsete. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Husk at selv om høyttaleren er god, trenger du ikke ha ringe- og meldingstoner på maks volum! Husk å ta hensyn til omgivelsene. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Husk at selv om høyttaleren er god, trenger du ikke ha ringe- og meldingstoner på maks volum! Husk å ta hensyn til omgivelsene. 5571853[/snapback] Takker for fjortis-råd , selv om jeg er over dobbelt så gammel som det... Neida, jeg skal være snill med omgivelsene mine. Jeg er en særdeles hensynsfull person og er glad i lydløst modus. Også... Men det høres jo ut som om høyttalerne er ganske okay, da... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 1: Korleis er responstida på den i forhold til 6101? 2: Korleis er byggekvaliteten? I erfaringane står det litt urovekkande ting om dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 når det gjelder SE og kamskjell så er det vel bare W/Z800 som har vært noe annet den en billigvariant... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Noen som vet hvor stor innerskjermen er? I tommer altså, ikke piksler... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Noen som vet hvor stor innerskjermen er? I tommer altså, ikke piksler... 5576425[/snapback] Quadband GSM 850/900/1800/1900Exchageable covers TFD 1,8″ 128x160 65k color internal screen STN 1″ 101x80 4k color external screen 0.3 mpxl camera with 4x digital zoom (can be used with phone closed) Bluetooth v2.0 Infrared USB Integrated handsfree speaker Included stereo headphones 40-tone polyphonic ringtones 8 external LED effects MP3/ACC player 16 MB internal memory Java MIDP 2.0 and 3D games Talk time 9 hours / Standby time 400 hours Size: 46 x 24 x 83 mm / weight: 94 g Endret 9. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Takker! Hvor henta du de specsene fra? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Takker! Hvor henta du de specsene fra? 5576916[/snapback] Utenom noen små endringer fra eget hode kommer de fra Club Sony Ericsson. Endret 9. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, det kunne vært litt interessant om man spesifiserte hvordan "reaksjonstiden" til mobilen var. Men siden det ikke er bemerket noe får man bare gå ut i fra at det ikke er noe å utsette på verken bruk av menyer (logisk egentlig, grunnet laber oppløsning) eller SMS-skriving... Am I right? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 You are very right kompost, ingen forsinkelser what so ever med denne telefonen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjapt spørsmål: Hvordan er det med Z520i og .jar filer (jeg tenker på freeware javaspill)? Er det samme som på K750i og tidligere SE telefoner? Tipper det er mye av det samme, men jeg var bare litt usikker på om det var en billigutgave av grensesnittet i Z520i i forhold... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg