Gå til innhold

Forza Motorsport vs GranTurismo 4


Anbefalte innlegg

å kjøre fort på Gt 4 er sinnsykt artig, men Gt3 er et mye artigere spill, pga. driftinga.

 

har aldri brukt TCS og ASM gitt.

5592173[/snapback]

 

 

Jepp. Drifting i GT4 er umulig i forhold til drifting i GT3. Synd :( Men ellers synes jeg GT4 er knall iallefall. Min favorittbil er faktisk en BMW M3 CSL stort sett maks tuna og med eget oppsett i GT4! Den er så knall og kjøre!

 

Ang. topic så liker jeg GT4 (og GT3) bedre enn Forza, men det kan vel ha noe og gjøre med at jeg har digget alle GT spillene siden det første på PS1.

5592385[/snapback]

 

Grunnen for at forza er så sinnsykt bra er pga. er sladding, svarte striper, Hvordan bilen reagerer på clutching (kun på bakhjulstrekkere, du får clutch hvis du stiller 0 kraft på håndbrekket, så når du trykker på "brekk" knappen clutcher bilen), synes også det med turbotrykk er mye bedre på forza, på GT4 kjører du med fullt ladetrykk, bare man holder gassen inne, men på forza må det bygge seg opp. Blir derfor mye kulere og realistisk hvordan bilen reagerer da den lader maks, og hvor kjedelig og døll den er når den går på lavt trykk ;)

 

Men skal skryte litt av GT4 også. GT har veldig mye råe biler, og bedre replays en Forza, dessuten er det mye lettere å håndtere bilene på Gt4, f.eks. en maks tunet M3 gt-r (ca. 650hk) med racing dekk er helt sinnsykt morsom å kjøre, sitter som støpt på veien. Men en bil som bikker 600hk på forza har ikke mye mot å spinne på fleste gir, selv med bra racing dekk, selv om det ikke er no problem for min del. :D

fartsfølelsen på gt4 er også veldig bra.

men noe sladdespill er det absolutt ikke, firehjulstrekkerne er greie å sladde med, men bakhjulstrekkerne er leie å sladde med.

5594950[/snapback]

 

Riktig.

Jeg vet ikke hva andre syns, men når det ikke funker å drifte der, så funker det dårlig å ha det veldig morro med det spillet...

Endret av Nordz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...