Ksungam Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er et par updates som har gjort pc-en min tregere, skulle gjerne bli kvitt disse. Vet det går ann, har gjort det før Men jeg husker ikke hva jeg gikk inn på for å komme til windows updates. Noen som vet? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) kontrollpanel>legg til/fjern programmer, kryss av for " vis oppdateringen " under Windows lykke til Endret 7. februar 2006 av gaggen Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er et par updates som har gjort pc-en min tregere, skulle gjerne bli kvitt disse. Vet det går ann, har gjort det før Men jeg husker ikke hva jeg gikk inn på for å komme til windows updates. Noen som vet? 5567780[/snapback] Tviler sterkt på at det har noe med oppdateringene å gjøre. Det er brukeren som er problemet :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Gå inn på legg til/fjern programmer og kryss av på Vis Oppdateringer. Da får du fram hele listen over Windows oppdateringer. Edit: Obs. for seint ute Endret 7. februar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Ingenting om noe ulovlig som har blitt nevnt her? Altså en lovlig tråd Btw, takk til gaggen og Mythos, det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå