Øsse Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Beklager hvis dette er feil forum, men jeg visste ikke hvor jeg skulle hendvende meg. For en god stund siden brukte jeg et lite recovery-program som fikset en Seagate-harddisk jeg har. I prosessen kjøpte jeg en ny disk og nå er det den som står for tur, men problemet er at jeg ikke husker hva programmet het. Det var lite, rundt 600kB og hadde blått interface, hvor mesteparten av skjermbildet var dedikert til å vise hardiskens sektorer, og den slags. Hjemmesiden var rimelig enkel, men programmet var *kremt* noe dyrt. Det het noe som sånn Safedisk, spindisk, spinsafe eller lignende. Jeg har søkt på alt mulig, men forgjeves. Forrige gang prøvde jeg en hel rekke programmer, inkl. Seagates eget, men det var dette som gjorde susen. Det jobbet i rundt 12-13 timer, og da var disken fiks ferdig. Hjelp? Sliter meget for øyeblikket Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Det ser ikke ut som det går å slette innlegget mitt, men jeg fant det! Etter jeg logget inn og startet topicen tenkte jeg at jeg kunne se igjennom mine tidligere innlegg - ja, jeg burde gjort dette først. I en av mine tidligere tråder fant jeg det: Spinrite! Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Forrige gang prøvde jeg en hel rekke programmer, inkl. Seagates eget, men det var dette som gjorde susen. Det jobbet i rundt 12-13 timer, og da var disken fiks ferdig. Du mener vel seriøst ikke at hele operasjonen tok 12-13 timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå