Gå til innhold

Nokia 6101 - Telenor

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Nokia 6101 på QXL nettopp. Den skulle være låst til Telenor.

Jeg bruker Telenor Djuice så det skulle funke fint.

Vell, problemet er at jeg ikke får ringt ut eller til mobilen. Får heller ikke sent eller mottatt meldinger :( Hva kan problemet være?

Flyttet sim-kortet mitt fra min gamle mobil til den nye. Funker fint på den gamle...!

Får opp en melding hvor det står "Sim-kort registrering mislyktes". Så faller Telenor logoen ut. Hvordan registrerer jeg Sim-kortet til mobilen ? :hmm:

Endret av Eirikdh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker litt minstenkelig ja. Resett telefonen. fungerer ikke det, så tipper jeg at telefonen er låst, dvs at noen har meldt den stjålet.

5568762[/snapback]

Hvordan resetter jeg telefonen? Og hva skjer da? Trenger jeg en spess kode for å gjøre det?

Blir politianmeld hvis jeg ikke får penga tilbake! Det skal jeg love dere!! Grrr!

Lenke til kommentar
Kan det ikke også være at telefonen er låst til noe annet enn Telenor?

Si at selgeren trodde det var Telenor, og så viste det seg å være NetCom, da vil man vel få opp den samme meldingen, eller?

5570492[/snapback]

Hvis det var fakta ville jeg ikke kunnet gått inn på telefonen med mitt telenor sim-kort. Noe jeg kan nå. Prøvd med andre sim-kort, tele2 ++, men da kommer jeg IKKE inn på mobilen.

Så det er ikke feil sim-kort, men det er nok en stjålet mobil :( Fikk heldigvis pengene tilbake! Holder meg LANGT UNNA kjøp av mobil på QXL igjen!! :thumbdown:

Er det safe å kjøpe mobil på mshop.no ? Noen erfaringer :) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...