Gå til innhold

Tank build, hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Hvertfall sånn tanks kjører i Axemen, det eller 3/30/18 - bortsett fra Grogg da, han kjører 17/34.. Prot? hva er det? ^^

5571443[/snapback]

Er det en spesiell grunn til at han kjører prot fullt ut?

grogg kjører ikke full prot, han kjører 0 prot, 17arms/34fury/0prot ;)

Endret av axemenwishmaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente 17/34/0 da :) ikke 34 prot

5575926[/snapback]

Hvertfall sånn tanks kjører i Axemen, det eller 3/30/18 - bortsett fra Grogg da, han kjører 17/34.. Prot? hva er det? ^^

5571443[/snapback]

Er det en spesiell grunn til at han kjører prot fullt ut?

grogg kjører ikke full prot, han kjører 0 prot, 17arms/34fury/0prot ;)

5575949[/snapback]

Lett å skjønne ut fra det Deetee sa ;>

Er vel kanskje pga den builden han trenger en egen decurser? *WHINE* :tease:

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Har fått testa ut prot. specc litt nå. Og de som sier det er noe dritt tar helt feil, mobsene er some klistra på meg enda jeg har ganske crappy gear. Men jeg fikk meg en nice 2hander i dag så det er tilbake til ms/fury cookie cutter for meg 

Full prot er sikkert bra, men da går man glipp av den svært svært gode MS builden, som dem fleste bruker i pvp og tildels til grinding. Selv har jeg 31/5/15 build og er storfornøyd med det.

Lenke til kommentar

Hehe, har aldri hatt et eneste poeng i prot jeg. Men, så driver jeg ikke så mye med tanking heller, har ikke MC-planer med det første og mitt tanking-gear er fryktelig. Tror nesten jeg må kjøre noen flere UBRS/Strat/Scholo-runs for å se om jeg kan skaffe meg litt bedre gear for tanking. :)

Lenke til kommentar
Deflection er et av de beste talentsa ingame, en god tank har rundt 20-21% chance to parry.. Og 1 i improved shield block gir deg alltid muligheten til å blocke om du spammer den, (200 damage blocked per hit gjør ut mye mana over en 15min fight) Imp heroic strike suger pga når du tanker har du nesten alltid 100 rage uansett :)

5573771[/snapback]

Heroic Strike er ikke for å kaste bort rage akkurat. Det gir high amount of threat så hvis man har fult rage, hvorfor ikke bruke det?

Lenke til kommentar

Her snakkes det mye om MS og prot i en haug? Ser ikke helt hva det kan være godt for men. Enten får man tanke eller så får man vel kjøre full 2h specc? Skal man grinde mobs eller pvp'e vil jeg mene at arms/fury specc med MS er det beste. Trenger ikke et eneste poeng i prot da, siden man skal gjøre maksimal damage.

31/20 == 2h imba dmg specc

3/30/18 == imba prot specc

Vet at noen i guilden har forsøkt seg på 2h tanking, men det fungerer dårlig, klarer ikke holde aggro på langt nær så bra som fury tanks.

De som sier at en prot spec aka 30++ i prot treet er bra, har nok ikke så dps gale folk som prøver å stjele aggro fra deg som jeg er vant med. Men så lenge man holder aggro er det vel greit :)

Eneste negative er jo at du gjør utrolig dårlig dmg, og kan ha det MYE morsommere med en fury/prot spec...

Min spec atm: jeg har ganske greit gear, så kjører kun 16 i prot,ville nok heller kjørt 18 hvis man har kun valor/might og droppa piercing howl og deathwish. Og muligens satt poenga fra imp. heroic strike i Deflection.

min specc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...