Gå til innhold

Tank build, hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg GLEMTE det. G, L, E, M, T, E = glemte. "Trevakt vet ikke ditt, og trevakt vet ikke datt". Kom med en bra tanke build du da, Shizz Kebab.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Jeg GLEMTE det. G, L, E, M, T, E = glemte. "Trevakt vet ikke ditt, og trevakt vet ikke datt". Kom med en bra tanke build du da, Shizz Kebab.

5569388[/snapback]

Er ikke mye å ta seg nær av da, helt sikkert ikke vondt ment. :)

Endret av wonnim
Lenke til kommentar

5569388[/snapback]

Er ikke mye å ta seg nær av da, helt sikkert ikke vondt ment. :)

5571377[/snapback]

Riktig.

Anyway, trevakt ikke noe å bli sur for. JEg har forresten aldri sagt jeg kan lage et tanke-build?

Btw, bruk p_edit.gif knappen istedet for å lage nye poster.

Siden du vil, kan jeg prøve å lage et tank-build, note: jeg har en lvl 13 warrior :w00t:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055030530222101

Lenke til kommentar

imho - helt ubrukelig build til tanking.

Du trenger bare 18 poeng i prot for å opprettholde talents som "holder deg i live", vil du tanke og holde ting klistra til deg, kjør arms/fury/prot build. Kjapt mainhand våpen, flurry, heroicstrike for å dumpe rage.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...230100500000000

3/32/16 furyprot spec.

Her trenger man agility på items, for å få mer crit - og triggre flurry oftere. Heroicstrike er on next attack attack - så et kjapt våpen er å foretrekke - Quel'serrar eller Thunderfury anyone?

Heroicstrike for å dumpe rage, mister man aggro ( skjer det? ) så skift til dualweild og ta den tilbake. Dualweildtanking i MC er også alltid gøy.

Dumpa 2 poeng i prot ( så man får 4% mindre armor fra items ) - men dette tilsvarer jo typ bare 400 armor per 10000 armor fra items, så det er så minimalt at man lett tar Deathwish og Bloodthirst istedet - nice for offtanking.

Dessuten er denne speccen morsommere i 5man instances samt PvP med dualweild.

Selvfølgelig er dette en spec som scaler med gear, så burde absolutt prøves om du har masse epics. Eneste måten å opprettholde aggro når andre klasser rogues/mages får bedre gear og tar aggro lettere.

mine 10 cent.

Hvertfall sånn tanks kjører i Axemen, det eller 3/30/18 - bortsett fra Grogg da, han kjører 17/34.. Prot? hva er det? ^^

Endret av DeeTee
Lenke til kommentar
imho - helt ubrukelig build til tanking.

Du trenger bare 18 poeng i prot for å opprettholde talents som "holder deg i live", vil du tanke og holde ting klistra til deg, kjør arms/fury/prot build. Kjapt mainhand våpen, flurry, heroicstrike for å dumpe rage.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...230100500000000

3/32/16 furyprot spec.

Her trenger man agility på items, for å få mer crit - og triggre flurry oftere. Heroicstrike er on next attack attack - så et kjapt våpen er å foretrekke - Quel'serrar eller Thunderfury anyone?

Heroicstrike for å dumpe rage, mister man aggro ( skjer det? ) så skift til dualweild og ta den tilbake. Dualweildtanking i MC er også alltid gøy.

Dumpa 2 poeng i prot ( så man får 4% mindre armor fra items ) - men dette tilsvarer jo typ bare 400 armor per 10000 armor fra items, så det er så minimalt at man lett tar Deathwish og Bloodthirst istedet - nice for offtanking.

Dessuten er denne speccen morsommere i 5man instances samt PvP med dualweild.

Selvfølgelig er dette en spec som scaler med gear, så burde absolutt prøves om du har masse epics. Eneste måten å opprettholde aggro når andre klasser rogues/mages får bedre gear og tar aggro lettere.

mine 10 cent.

Hvertfall sånn tanks kjører i Axemen, det eller 3/30/18 - bortsett fra Grogg da, han kjører 17/34.. Prot? hva er det? ^^

5571443[/snapback]

Jeg har årøvd å dualvield tank før. Hva er poenget? det er mye bedre med et skold en et offhand våpen. Priesten fikk en vanskerlig jobb med å holde meg i live.

Ett 2-h våpen er bedre i så fall, men du kan ikke si at en tank ikke skal bruke skjold. for å holde aggro, må en bruke sheid bash sellom fienden ikke lader opp noe. Det tar mye mer aggro en noe som helst 2-h slag.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Jeg bruker den builden som deetee posta, og den er den beste builden som er ute imho.

Det deetee mener med dual wield tanking, er når man mister aggro, f.eks. en overivrig rogue/mage tar aggro fra deg, for å gaine aggro skifter man fort til dual wield og spammer løs alt man har, så skifter man til 1h+skjold når man har gaina aggro igjen.

Viktig å laste ned wardrobe mod eller no for å kunne binde knapper til å skifte mellom dual wield / skjold.

Lenke til kommentar

Deflection er et av de beste talentsa ingame, en god tank har rundt 20-21% chance to parry.. Og 1 i improved shield block gir deg alltid muligheten til å blocke om du spammer den, (200 damage blocked per hit gjør ut mye mana over en 15min fight) Imp heroic strike suger pga når du tanker har du nesten alltid 100 rage uansett :)

Lenke til kommentar

det at man har 100 rage konstant høres veldig merkelig ut for meg, da vil jeg påstå du er geara dårlig. Selvfølgelig får man mye rage hvis man har blå/grønne items i mc. En annen ting kan være at man har for tregt våpen, jeg kjører quel'serrar, 2.0 speed, dette gjør at man får flere heroic striker enn hvis man hadde 2.5 speed, og man kan ikke ha stort tregere våpen enn 2.0 hvis man er fury/prot specca.

Og man bruker som regel sunder armor/revenge konstant, og så fort man får for mye rage, dumper man det med Heroic strike som er "on next attack"..

Iaf en specc alle top 4 tankene i axemen kjører atm, sånn fra eller til et poeng eller to.

Og vi holder aggro fra alt fra rank14 warriors til deetee uber buffa mongo rogue :D

Lenke til kommentar
3/32/16 furyprot spec

Endelig. Trodde nesten at folk hadde glemt at prot fullt ut suger ^^ Takk. Du reddet dagen min.

Quel'serrar eller Thunderfury anyone?

*host* kremt *host* Defender anyone? :>

5571443[/snapback]

Er det en spesiell grunn til at han kjører prot fullt ut?

Jeg har årøvd å dualvield tank før. Hva er poenget? det er mye bedre med et skold en et offhand våpen. Priesten fikk en vanskerlig jobb med å holde meg i live.

Ett 2-h våpen er bedre i så fall, men du kan ikke si at en tank ikke skal bruke skjold. for å holde aggro, må en bruke sheid bash sellom fienden ikke lader opp noe. Det tar mye mer aggro en noe som helst 2-h slag.

5573162[/snapback]

Du snakker med Axemen her. Grogg duelwielder vel Nefarian snart ;>

Uansett, tenk på hvor mye rage SS tar, fremfor HS, sunder og revenge. 50% sjangs for å fjerne debuff? Det er ikke tankens oppgave uansett. Så imo er SS total waste - noe som gjør deg total ubrukelig i PvP også (been there, done that).

Viktig å laste ned wardrobe mod eller no for å kunne binde knapper til å skifte mellom dual wield / skjold.

5573374[/snapback]

For de late;

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3086

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...