Jørnan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Så vidt jeg har forstått, så er ikke minister en beskyttet tittel. Kan jeg derfor utnevne meg til Mobilminister? (hvis ja, si hei til den ny Mobilministeren ) En slik "tulleminister" hadde jo ikke hatt noe å gjøre, men kan jeg egentlig kalle meg det? Konge og statsminister er vel beskyttede titler, men jeg tror ikke minister er det Endret 7. februar 2006 av jornan Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det tviler jeg sterkt på uten å ha noe å backe det opp med. :o Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Men hvis jeg jobber for å gjøre det bedre for og med mobiltelefon da? Edit: Post 1300! Endret 7. februar 2006 av jornan Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo kalle deg selv for gud i din egen religion også.. Om minister er beskyttet tviler jeg på, du kan jo google litt på det Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Say hello til Sex ministeren "Commandment 1 - Thou shal not engage in sexual activities on tuesday nights, saturday noon or on the 4th of February.. this applies for all.. except me" Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Say hello til Sex ministeren "Commandment 1 - Thou shal not engage in sexual activities on tuesday nights, saturday noon or on the 4th of February.. this applies for all.. except me" 5570246[/snapback] Så... Du vet dette betyr at du blir nødt til å "nappe løk" hver tirsdagsnatt og lørdagsformiddag, siden kun DU får lov, ingen får bli med deg. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg vil bli Logikkminister. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg vill bli spillminister, og ikke sånn brettspill kun dataspill. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 langhåra gitarminister her ja....hehe Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg kunne tenke meg å bli Absolutt Minister, med absolutt makt.. Kanskje PC-støv-minister. Det hadde også vært ganske festlig. Jeg hadde kommet med flere avgifter da tenker jeg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Knel for den nye verdensministeren Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Øy, du kneler i mitt støv.. hehe Det blir støv-avgift på 2,50 per kne... GIMME!! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Har søkt litt på google uten hell. Har noen funnet noe? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kanskje jeg har missforstått, men er det ikke bare statsministeren som kan utnevne ministere? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kanskje jeg har missforstått, men er det ikke bare statsministeren som kan utnevne ministere? 5572191[/snapback] Hvem skal da utnevne statsministeren? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvem skal da utnevne statsministeren? 5572286[/snapback] Partiet som får flest stemmer etter et valg? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvem skal da utnevne statsministeren? 5572286[/snapback] Partiet som får flest stemmer etter et valg? 5572292[/snapback] jaha, men da må jo partiet som får flest stemmer allerede være en statsminister. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvem skal da utnevne statsministeren? 5572286[/snapback] Partiet som får flest stemmer etter et valg? 5572292[/snapback] jaha, men da må jo partiet som får flest stemmer allerede være en statsminister. 5572306[/snapback] Hvordan kan et parti være en minister? Det er veldig enkelt: mennesker samles, velger en leder, og hvis folket stemmer på denne gruppen med mennesker, så blir lederen statsminister, som da velger ut flere ministere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er veldig enkelt: mennesker samles, velger en leder, og hvis folket stemmer på denne gruppen med mennesker, så blir lederen statsminister, som da velger ut flere ministere. 5572490[/snapback] det var nøyaktig det jeg skrev. jeg skrev aldri at et parti er en minister. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Okay, da er jeg "holde-fingern-i-nesa Minister". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå