Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes denne er temmelig genial. "Hva er Photoshop, jeg har allti brukt Fotoknudsen og har vært ganske fornøyd med de, men de "styler" ikke biler og lager effekter Hvor mye koster det for å få stylet en bil og noen som vet om det ligger en Photoshop i bergen?" Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jaaa og dette utsagnet kom fra hvem? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Jaaa og dette utsagnet kom fra hvem? 5567471[/snapback] Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 nei ikke egentlig men bare lurte om det var noen på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes denne er temmelig genial. "Hva er Photoshop, jeg har allti brukt Fotoknudsen og har vært ganske fornøyd med de, men de "styler" ikke biler og lager effekter Hvor mye koster det for å få stylet en bil og noen som vet om det ligger en Photoshop i bergen?" 5567465[/snapback] HAHA! Genialt! PS er et dataprogram. *LOSFLTCD* PS: LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows Dies En venn av meg og Lightningwolf kom på det! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 HAHA! Genialt! PS er et dataprogram. *LOSFLTCD* 5567567[/snapback] Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows DiesEn venn av meg og Lightningwolf kom på det! 5567567[/snapback] Bra at dere kan engelsk, da. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Haha, herlig citric Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes denne er temmelig genial. "Hva er Photoshop, jeg har allti brukt Fotoknudsen og har vært ganske fornøyd med de, men de "styler" ikke biler og lager effekter Hvor mye koster det for å få stylet en bil og noen som vet om det ligger en Photoshop i bergen?" 5567465[/snapback] HAHA! Genialt! PS er et dataprogram. *LOSFLTCD* PS: LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows Dies En venn av meg og Lightningwolf kom på det! 5567567[/snapback] "cows dies" haha, kødda. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 PS: LOSFLTCD = Laughing Out So Fucking Loudly That Cows DiesEn venn av meg og Lightningwolf kom på det! 5567567[/snapback] Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 nei ikke egentlig men bare lurte om det var noen på forumet. 5567533[/snapback] Står jo "Et lite morsomt utsagn fra mopedportalen." Men ja det var morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå