Skogslik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Eg lurer på en ting. Eg har nå klart story moden, men kordan får eg flere kostymer? Eg lurer på en ting angående time atack. eg fikk et koatyme der, men når eg satt det som 1 runde i stedenfor 2 så får eg ingenting når eg klarer det med 1 person :S Det komer og en slik melding om at scoren ikkje kunne sendes. Men scoren blir lagret. Har det noe og si om eg setter det som 1 runde i stedenfor 2? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis du skal ha flere kostymer må du bare runne story moden med samme personen på nytt. En person kan maks ha 4 kostymer. De personene som man ikke kan være på story, slik som Spartan og Ein osv må du runne time attack med for å få ny kostyme. Det går forresten bare ann å få kostymer i tima attack med default settings. Altså de vanlige instillingene, så hvis du forandrer på noen av dem så går det ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 ok. Men og klare Time Attac med 2 runder tar jo ca 1 time. Er umuligt og klare siste bossen! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er rimelig vanskelig ja, har foreløpig kun klart det med Christine og Jann Lee. Er vanvittig irriterende at bossen teleporterer seg vekk hele tiden. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du må nok bare prøve til du klarer det, ja. Selv jeg har bare klart med Spartan og det var slitsomt. Men men, ingenting er umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå