MrBjoern Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Som sagt. finnes det noen forum man kan sette opp på server uten bruk av php. Den serveren jeg har skaffet tilbyr nemlig ikke php. Vis noen vet om noen som er enkle og sette opp så legg igjenn en link her. Sier tusen takk for svar Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 umulig å lage et forum uten php (evt. annet serversidespråk) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Welcome to 0moola.com FREE web site hosting! Sign up for an account load with features like: * 5,000 MB disk space (5 GB) * 10,000 MB transfer (10 GB Bandwidth) * 20 MB file size imit (compare to 500kb by most other hosts!) * FREE Counters! * A fast, friendly tech support team * Easy to use Pagebuilder/HTML editor * http://username.0moola.com! * FTP or browser-based file manager * Blazing fast & reliable 99.9% uptime on Dual Xeon servers! * Instant activation * Clean text ads - No ugly pop ups on your sites! * And Much, Much More! Dette er det som står på registreringssiden. Jeg vet ikke så mye mere. Kan noen evt anbefale en gratis server som tilbyr php og mySQL? helst over 200mb Takker fremdeles for alle svar Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ser ikkje problemet ved å bruke et par hundre kroner i året på hosting? Herregud, alle har jo råd til det. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 start.no tilbyr hjemmeside med php. Din url vil bli: home.no.net/brukernavn Koster kr 10 å registrere tror jeg. Dette er engangsavgift... Les mer på start.no Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 start.no har riktignok php, men ikke MySQL, som også kreves av de fleste forum. Finnes riktignok noen få som bruker flatfil. For å få MySQL også, prøv www.frac.dk eller www.hotserv.dk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) www.frac.dk <--dobbelt så bra, med MySQL. Har kanskje litt strenge regler (ikke musikkfiler, zip-filer osv), men er veldig gode, og gratis Hvis du ikke vil bruke PHP, kan du bruke ASP FILLERN! Var vist for treig Endret 7. februar 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg er 13 år og sparer til ny maskin. Kan ikke bruke penger på hosting (skulle ønske jeg kunne) Uansett tusen takk for svar Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Finnes forum som er "remote hosted", altså hostes hos den som tilbyr. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det gylne spørsmål: Hva skal du med forum? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 og mitt svar på det er at jeg trenger det til diskusjon på nettsiden min. (liker og ha noen og drive med) Tusen takk for alle svar jeg har fått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå