lars-eng Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei har funet et skjermkort men er usiker om det er bra type?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314207&view=detailed taker på forhånd Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kjører rompa ut av alle spill med det der, HVIS du har god nok prosessor, for å ha en prosessor som klarer å følge med bør du ha MIN amd 3500+ / intel 3,4 ghz lykke til med valg av skjermkort:) Lenke til kommentar
lars-eng Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 jeg skall kjøpe en 3700+ Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ikke noe dårlig kjøp det der, det er jo 400 kr. billigere enn billigste 7800gtx, og det yter bedre! Bare vær obs på at det tar to kortplasser (du mister et PCI spor) Men det virker som et veldig godt kjøp Lenke til kommentar
lars-eng Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 jeg har 2 pci plasser Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis du har 2 PCI-plasser tviler jeg på at du får most et PCI Express-kort inni da.. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg har 2 pci plasser 5567463[/snapback] Med to PCI-plasser ved siden av PCI-Expressplassen så har du plass til èt ekstra PCI-kort, f.eks lydkort. Men å plassere et lydkort eller noe så tett innpå viften til skjermkortet kan heve tempen på skjermkortet litt. Men har du generelt god luftflyt i kabinettet ellers så går d sikkert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå