Arch-Heretic Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Som sakt har lyden på pcen min helt forsvunnet. Har den verker i spill, filmer eller når jeg skal spille en mp3. Har prøvd å reinstallere drivererne, og har jeg foresten mistet det lille koselige iconet nede i høye hjørne hvor jeg kunne stille på lyden. Jeg har også kjøpt et nytt lydkort, siden han i butikken sa jeg kunne få pengene tilbake vist dette viste seg at dette ikke var problemet, så tenkte det var ett fett for meg, og kunne like gjerne teste om det var noe galt med det intregrerte lydkortet. Foresten feilmeldingen jeg får med programmet mediamonkey er "Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device in configuration. Error code: 88780078. Kan kanskje se ut som det er noe med driverne, men har jo alt prøvd å reinstallere dem, så noen som vet om en mulig løsning? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 lettere å bistå hvis du skriver litt om hva slags lydkort du har brukt, og benytter nå. Ta itillegg å dytt ned et par ord om hva slags maskin du kjører dette på og hvilke drivere du har installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå