Mafiabåss Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Plutselig idag merket jeg at dataen ikke finner dvd-romen, den har fungert helt fint lenge nå. DVD-romen fungerer utmerket den, problemet er bare at dataen ikke finner den Jeg håper virkelig noen av dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har den forsvunnet fra lista? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Har den forsvunnet fra lista? 5568129[/snapback] Ja, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har den forsvunnet bare i windows, eller i bios også? Dersom den er borte fra BIOS, kan du prøve å gå inn i BIOS og se hva slags IDE innstillinger du har. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Har den forsvunnet bare i windows, eller i bios også? Dersom den er borte fra BIOS, kan du prøve å gå inn i BIOS og se hva slags IDE innstillinger du har. 5568274[/snapback] Jeg har fikset det Den var bare deaktivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå