hardmongo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 hva synes dere om dette bildet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Et kjempemorsomt bilde! Likte måten du hadde brukt fokuseringen på. Er de husene en refleksjon, eller er de faktisk foran kikkerten? Var uansett et fint bilde Likte også rammen på dette. Enkel og grei Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nok et kreativt bilde fra mongo. Dette holder i lange baner. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 husene er faktisk det jeg sikter på ja, men det er to bilder satt sammen Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jepp, dette var stilig. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette var kult. Her har du brukt fantasien, ser jeg. Artig at man faktisk ser gjennom kikkerten, det var en fin detalj. Det tekniske har jeg ingenting å utsette på, motivet er uansett det som gjør hele bildet her. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du skal ha skryt for dette bildet her, et morsomt og orginalt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå