a_f Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Har hatt denne pc i tre ukers tid. Problemet er at skjermfeste på venstre siden er litt løs, dvs at skjermen sitter ikke fast på venstre side når skjerm står i "bærbar-modus". Høyre siden er det ingen problemer med. Har da sendt pc til Acer for at de skulle fikse det. Men idag ble jeg oppringt av en kar fra Acer, og han sa at det er ingenting galt med min pc og at den blir sendt tiilbake uten at det ble gjort noe med det... Hans argumentasjon var at " det er vel meningen at pc'en skal brukes mest i "tablete modus", så alle disse pc'er er slike". Lurer på om det er flere som har slike problemer med C202.... Endret 8. februar 2006 av a_f Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Heisann... Sitter selv på en C204 og på min er det tydelig at begge sider "låses", d.v.s. går over ett hakk når jeg skyver skjermen opp... Har heller ikke inntrykk av at den ene siden er løsere enn den andre, ei heller at det skal være sånn. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Heisann... Sitter selv på en C204 og på min er det tydelig at begge sider "låses", d.v.s. går over ett hakk når jeg skyver skjermen opp... Har heller ikke inntrykk av at den ene siden er løsere enn den andre, ei heller at det skal være sånn. 5567109[/snapback] Slik som jeg husker, så hørte jeg "klikk" kun på høre siden..... Likte heller ikke at han fra Acer sa at det "skal" være slik. men han ringte midt i en forelesning Han også sa at den skal bli sendt idag, slik at jeg får den imorgen. Skal selvfølgelig ringe til Acer imorgen, men treng litt tips om hva jeg skal si der.... Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 På min sklir rullehjulene i langs sporet og presser ned ett (i hvert spor) metallstykke som er formet som en kile, og fungere derav som en fjær og stopper d.v.s. de støtter skjermen i åpen stilling (hvis du skjønner, vanskelig å forklare.) Du kan jo se etter disse når du får maskinen igjen. Hva du kan si til acer aner jeg ikke, men mangler du en av disse metall-dingsene og det er tydelige spor/plass for det, er kanskje det ett godt argument... Selv om dette kanskje er en liten mangel er det likevel en mangel... Lenke til kommentar
a_f Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Husker ikke helt hvordan de så ut... Men det var bare en side det var problemer... og jeg fikk jo beskjed at "det er meningen at det skal være slik", selv om sklermen beveget seg 7-8 mm nederst på venstre siden... Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ett stykke nede på denne siden ligger det en film som viser skjermen skli til åpen og lukket stilling. Det står også noe om det, men jeg leser desverre ikke fransk... Jeg mener at den skal låse på begge sidene og at skjermen skal stå stødig, og du skal kunne flytte på maskinen fra f.eks. kjøkkenbordet til sofaen uten at det føles som om du ødelegger noe. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Begynner å bli skuffet over kundeservice hos Acer. Etter 10 min venting fikk jeg høre at det er faktisk meningen at skjermen skal være ustabil, men det hjelder bare en side av en eller annen grunn Fikk også beskjed om å hente pc'en å sjekke om det ble bedre, tros at det ble ikke gjort noe som helst med den. Høres litt rart det... Får bare hente den og ringe på nytt senere. Er det flere her på forumet som har Acer c 202 eller 204? ps: takk for hjelpen, raven109 Lenke til kommentar
a_f Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Etter 2 dager med samntaler med Acer, skal pc'en sendes inn igjen... Lenke til kommentar
a_f Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Sendet pc inn den 14.02, 15.02 har den kommet til oslo, 20.02 ble den hentet, og idag(22.02) ringer en fra Acer og sider at han fortsatt ikke ser hva som er galt med den.... Han påstår at skjermen er slik på alle C200 modeller og at hverken han eller andre, han viste den pc til, merket noe forskjell.... Begynner å bli litt frustrert her Må vel også legge til at pc'en er ikke blitt skrudd fra hverandre. dvd at han bare så på pc'en.... Er det noe jeg kan gjøre i denne situasjonen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå