SKAÐI Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 skal jeg op poste har mon tro, er ikke flink til å tegne men liker å tro at jeg kanskje nå å da klarer å få til noe litt fint Jeg tegner bare på skolen da, når jeg kjeder meg Denne kom fram under en fagdag i norsk, en veeeeeldig kjedelig en Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Tegnet dette nå nettopp. Fikk lyst ti å prøve litt mecha så jeg så i noen bøker og kom opp med dette EDIT: Vet, den ser litt rar ut, men tegna den skikkelig fort... Endret 4. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
hanskr Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg leter etter noen som tegner i "manga style" Jeg trenger noen tegninger til artwork/design til en dance/pop gruppe jeg jobber med. Bildene skal brukes til cd cover, webside etc. Er noen interessert? Ta kontakt for mer informasjon: Hans Kristian Hvaal-Børresen [email protected] Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ja jeg har nå tegnet litt selv da og gradvis blitt bedre(det er fortsatt elendig =/) og i Photoshop er jeg nybegynner, dette er andre bilde i PS skulle gjerne ha visst dere et annet bilde eller hvertfall den ufargelagte versjonen men siden de ligger på en annen PC så får dere bare tåle dette skrekkelige synet. http://www.deviantart.com/deviation/30525498/ Endret 4. april 2006 av Eglath Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 her er noen til Denne blei ikke så stor da. Selve tegningen altså Ikke lett å se hva jeg har skrevet, men det er ikke riktig heller Er så glad i denne denne tegnet jeg for noen år siden Disse var ikke de beste jeg har tegnet, men hadde ikke scannet (har endelig fått!!) noen inn enda Her er noen signatur bilder jeg har laget :!: Denne er bakrunnen og det store hodet og skriftet min Denne er en stund siden jeg har laga. Bakrunnen og skrifta min Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fine tegninger Momochi Søtt dyr du har tegnet. Kanskje vise den andre vingen også for å få litt mer dybde i bildet... Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fine tegninger Momochi Søtt dyr du har tegnet. Kanskje vise den andre vingen også for å få litt mer dybde i bildet... 5866886[/snapback] Det mørke er den andre vingen Vet den ikke er lett å se Klarte ikke å forandre på den siden da ville jeg ødelegge tegningen Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 kk Uansett, å vise den mer ville gitt mer dybde i bildet, men en bra tegning, for all del! Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 kk Uansett, å vise den mer ville gitt mer dybde i bildet, men en bra tegning, for all del! 5874107[/snapback] I know, men jeg tegnet den en gang jeg ikke kunne tegne vinger XD Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Man lærer så lenge man lever, det sier mamma'n min Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Momochi Zabuza!! Synes halsen blei for lang :/ Kjeda meg i ferien Min aller første Chibi så jeg vet det er noen feil her og der Er ikke så veldig imponerende da Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Fine tegninger Likte best den første av Zabuza... Lenke til kommentar
meg123 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Shuichi fra gravitation ^^ tatt med webcam så det er ikke så veldig god kvalitet kritikk plis Endret 22. april 2006 av meg123 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Her er noen av tegningene mine... Er ganske fornøyde med de Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) meg123: siden jeg ikke har sett Shuichi fra gravitation så kan jeg vel bare gi kritikk sånn tegnemessig og ikke i forhold til serien Bra tegning, øynene var litt langt ifra hverandre. Ha det som regel at det skal være ca. et øye's mellomrom mellom øynene Fra munnen om oppover skrår sidene på hodet litt mye. husk at det er en hodeskalle under håret. Hvordan ville den set ut om du skulle ha tegnet dem med så skrå streker på sidene? De beine på brystet er litt langt ifra hverandre. Bare sånn småplukk, men en bra tegning, for all del midnight_walker: veldig gode tegninger Dog hodet til Gaara var en smule bredt. Endret 22. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Kaizoku Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Yo, Konnichi wa minnasan!! great pictures everyone vell... jeg har ikke tegnet så veldig lenge, jeg har tegnet 8 bilder i alt så tegningene mine er ikke akkurat 'gode tegninger' men de funker alle bildene mine er anime, og er fra anime serien One Piece! I love One Piece! noen som støtter meg??!! Roronoa Zoro er min favoritt her er noen av de "mange" tegningene mine: dont be too harsh on me Men jeg vill gjerne få tilbakemeldinger, tips og råd. Har tenkt å flytte til Japan og jobbe som Anime-tegner og story-boarder så det hadde vært fint å fått litt veiledning min aller første tegning skal egentlig forestille Zoro Også Roronoa Zoro Zoro! jeg vet at ingen av Zoro tegningene likner Luffy's helt Shanks!! Endret 22. april 2006 av Kaizoku Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Liker One Piece selv Gode tegninger. Skal ikke si noe spesielt siden du ikke spurte etter noe spesiell kritikk, men kan si at du kan prøve å forme arrene etter kroppen til Zoro litt. Arrene ser flate ut hvis de er helt rette og ødelegger bildet's dybde som du også kunne ha forbedret med litt skyggelegging. favoritten min er også Zoro Etter det må det være Ruffy , men ike helt sikker ... Jeg vil si at shanks-bildet ditt var det jeg syntes var best Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Noe feil. Slett denne posten Endret 22. april 2006 av Momochi_Zabuza Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Endelig fikk jeg scanna hele tegningen til Chi fra Chobits ^^ Endret 22. april 2006 av Momochi_Zabuza Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kaizoku, du minnet meg på att jeg og har noen One Piece tetgninger, holder på å redigere dem litt nå. En ting til, det er ikke lov med bilder i signaturen. Jeg klarer ikke å laste ned bildet ditt, Momochi_Zabuza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå