goliatmo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 fett, for du er dritflink! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 takk takk^^ får se hvordan det går Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Tegnet idag mens jeg kjedet meg og hørte på musikk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ... vurderer å ta opp tegning igjen... 5706440[/snapback] For all del. La ikke ignorante tullinger stoppe deg. De var jo riktig fine. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Veldig fine tegninger, Kiwi-Kun! For all del, begynn med tegning igjen, for dette kan du! =) Err.. Dette er da et bilde jeg har tegnet og fargelagt i PS. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Den er jo kjempe fin! Har nylig laget en selv, men det er ikke Manga. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Wey, takk! =) OT= Hvor kan man poste vanlige tegninger, ikke manga? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hva kjennetegner manga? Utenom småjenter i skjørt/skoleuniform eller med en pen stringtruse som strengt tatt er for stram? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Wey, takk! =) OT= Hvor kan man poste vanlige tegninger, ikke manga? 5739115[/snapback] Det kan man gjøre her. Skal poste tegningen jeg nevnte i stad der. Hva kjennetegner manga?Utenom småjenter i skjørt/skoleuniform eller med en pen stringtruse som strengt tatt er for stram? Er ikke helt sikker, men store øyne og stort hode or jo "normalt" på denslags tegninger. Er jo ikke alltid slik, men realitivt ofte synes jeg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Er.. Store karakteristiske øyne er et vanlig kjennetegn, spesielle trekk ved anatomien, (ofte) godt detaljerte tegninger, Er ganske trøtt nå =_= Ok, takk Cutthroat Bill =) Endret 11. mars 2006 av BrageC Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vell gir noen av mine tegninger Ikke så bra da. For lite dette bildet og egentlig, er større. Denne. Må ta bilde fordi jeg ikke har scanner enda Dårlig kvalitet, men når jeg får scanner er det bedre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 De er jo kjempe fine! Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vell gir noen av mine tegninger Ikke så bra da. For lite dette bildet og egentlig, er større. Denne. Må ta bilde fordi jeg ikke har scanner enda Dårlig kvalitet, men når jeg får scanner er det bedre 5811848[/snapback] Du er sykt god til å tegne! Nå ble jeg kraftig misunnelig Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) jeg kjedet meg i mattetimen og resultatet var... The Creature! kanskje ikke manga, men jeg tegner manga en gang i blant og da edit: galt bilde Endret 30. mars 2006 av AftaBurn Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ølvom! :!: Flott bilde! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ølvom! :!: Flott bilde! 5842856[/snapback] ølvom er bare best! Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har noen nye. Denne skal være en varulv, men ligner på en ulv jaja, jeg likte nå den uansett Her er en til. Jeg skal si noe som ikke passer helt på den tegningen: Staven på kniven hans er skjev, bare lat som om dere ikke ser det Den ene armen er for lang. Nå vet dere det så dere trenger ikke si det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tøffe tegninger! Slik vil jeg og tegne... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Gode tegninger alle sammen Tegner en del selv. Det jeg alltid har som hovedregel er at mennesker har en hodeskalle under håret og det er det faktisk mange kjente manga tegnere som glemmer... Endret 3. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå