FpsStu Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 UNREAL 2003!!!! demo.. HER Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Old news ;P Sorry Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Den demoen er genial! Spillet blir konge. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Syntest at det spillet var ufattelig dårlig. Quake3 og WC3 rox0rs Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Syntest at det spillet var ufattelig dårlig. Quake3 og WC3 rox0rs Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Syns du det er DÅRLIGt, så er det noe galt i hodet ditt i hvertfall!! Heeelt fett spill! Non-stop action og top grafikk! heelt vilt! Gleder meg til en Final versjon, eller hele spillet selvfølgelig!! (CS er fortsatt bedre enn ALLE MP spill nå til dags!) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 En smule feilpostet, men dog.. spillet er (og kommer til å bli) utrolig tøft. Skikkelig nice grafikk, den mest ekstreme physics-koden jeg har sett, masse gamemodes, bra bots (ikke alle som har forbindelse til å spille på nettet :sad: ), samt ctf fungerer akkurat som i gamle UT (dvs. utmerket). Av minus kan jeg jo nevne den beryktede blob gun, som gjør comeback som håpløst våpen, samt litt tweaking her og der (tweakinga regner jeg med de ordner. Burde ikke være noen big deal). Jeg gleder meg til Redeemer og Ion cannon :grin: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 synes folk som dobbeltposter er dårlige. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 NOLF 2 er nok også en av årets største spill! Det virker jo helt fett! Heeeeelt digg! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 21:08, skrev Papirpose:Skikkelig nice grafikk, jeg synes at grafikken er skikkelig dårlig! den er bedre på UT! :wink: (se pc'n min) men spillet er bra! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 22:07, skrev Cursed:jeg synes at grafikken er skikkelig dårlig! den er bedre på UT! :wink: (se pc'n min) Du mener dette ironisk, sant? UT03 er ikke ment å kjøre på sånne drittPCer, samme hva Mark Rein og folka sier. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 21:07, skrev Dr.X:(CS er fortsatt bedre enn ALLE MP spill nå til dags!) WTF!!!¿¿¿!!! Er du HELT blåst i knollen eller??!!?? CS er jo ****meg så fylt opp av bugs at det ville ta ÅR og ramse opp alle.....det er så TRAGISK spill at det går ikke ann.......hadde det vært noen proffer som hadde lagd det så hadde det blitt mindre bugs, DA kunne jeg kansje vert enig med deg. For eksempel hoppingen på CS1.5 Når du hopper der så stopper du jo nesten opp, du må ikke fortelle meg at noen stopper nesten helt opp i bevegelsen bare fordi dem hopper litt bortover..... og fra 1.3 til 1.4 da bygde dem inn wallhack og zoom script.....som heldigvis ble fjernet til 1.5 Og all den Cheatingen med OGC osv.....det FINNES IKKE noen annen mod eller spill for den saks skyld som har mere cheatere enn CS........CS is D00MED.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå