StIFfmasT Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei, jeg sitter idag med en amd athlon 1700+ (1433mhz) prosessor, og jeg vurderer å oppgradere til amd sempron 2600+ (1833mhz). Det jeg lurer på er om det er mye ytelses forskjell på disse cpu-ene. Jeg har planer om å overklokke den, så langt som overhodet mulig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Den sempronen er vel for socket A. Det er ikke så veldig stor ytelsesforskjell, men den er merkbar. Men den sempronen er av "gamletypen" og utvikler en god del varme. Dessuten koster den en del, og er vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sempron yter merkbart bedre, utvikler ikke så mye varme og kan klokkes mye.. Husk at du må ha nForce2 ultra/DDR 400 HK.... Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Har bestemt meg for å vente noen uker, så kjøpe nytt hk og cpu. (S-939) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå