Athelas Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har fått et usedvanlig irriterende problem på min nye N70. Når jeg har tatt bilder av folk er det ofte jeg vil rotere det i ettertid slik at det får portrettratio. Men når jeg åpner bildet, og trykker "rediger" så kommer det opp "feil under lasting av bilde!". Hva i all verden kan dette skyldes, og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Ingen andre som har opplevd dette, altså? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 N70 er en relativt ny modell, altså kan det godt være en bug. Send mail til butikken, så viser de nok vei til en reparatør som kan fikse den eller oppgradere programvaren Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Bah. Det suger unektelig litt at dette ikke funker. Jeg lurer på om det kan skyldes at bilderedigeringsprogrammet er blitt korrupt? Noen som vet om dette kan lastes ned og installeres på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå