Dr.X Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei alle sammen!! Jeg har lyst til å fjerne den standard kjedelige lille kjøleribben som sitter på mitt MSI K7t Pro 2 Ru! Tenkte på noe slikt!? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TGF020 Trenger jeg å fjerne hovedkortet da? Eller kan jeg bare ta av den gamle ribben og monte denne? Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Ja, noen som vet? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Du må nok demontere kortet, ettersom låsingen av ribba bare er tilgjengelig fra baksiden av kortet. Nylonlåsene må klemmes forsiktig sammen, slik at de da kan smettes ut av hullene. NB! Ikke bruk tenger av noe slag for å klemme sammen låsene! Dette kan fort skade printbanene på kortet. Bruk kun neglene, det fungerer greit. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Ok, takk! Så jeg trenger egentlig ikke å demontere det i det hele tatt!? Bra, har litt Arctic Silver 3 liggendes her så ! Det er sånne merkelige plastklemmer ja! Hmm.. har dere anbefalinger på HK vifter eller? Helst en som er litt pen, har vindu :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå