Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Deluxe Jeg trykker enter da teksten "Press any key to boot from CD" og det loades kun et eller annet MS-DOS program som jeg ikke kommer noen vei med. Jeg har brent en CD med memtest86.iso, akkurat som det skal gjøres. Hvordan starter jeg innholdet i iso fila? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Når du starter opp maskina med Ultimate Boot CD, så skal menyen som vises på hjemmesiden komme opp. Det virker som du har brent cden på feil måte. Prøv å brenne ISO-filen, ikke en cd med ISO-fil. Valgte du tilfeldigvis boot-cd i Nero? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Gjorde det første gang men brente ny en som helt vanlig data CD. Kommer fortsatt de samme greiene opp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Gjorde det første gang men brente ny en som helt vanlig data CD. Kommer fortsatt de samme greiene opp. 5566914[/snapback] Du skal ikke brenne vanlig data-cd. Du skal brenne image-fil. I Nero: Brenner -> Brenn Image... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå