mrMarL Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 http://priceless.com/film/worldpremiere.html YaY MacGyver er tilbake Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeij! Vil dette si film? hvortid? er den ferdig? Kan jo ikke gå glipp av barndomshelten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) :dribble: Ingen Dana Elcar diverre Men han må få meir hår! Endret 7. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Men han må få meir hår! 5566653[/snapback] ... og mindre fett. MacGyver har blitt en tjukkas. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Kul reklame da... MacGyver er kul Endret 7. februar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er jo bare en reklame for Master Card dette. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Reklame, men jeg synes att den er morsom jeg. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Samme opplegg som Seinfeld/Supermann American Express reklamene Forresten, domme kredittkortfirmaer som frister oss med de gode gamle seriene Men reklamene er jo morsomme, though. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) hvor er hockeyen? og hva er det med det ekstra laget rundt magen? den ekte Mcgyver døde ut for lenge siden. synes ikke det bør lages en ny film av han. la han være den helten alle husker han som, med hocky og gode forslag til å lage bomber. (f eks. sukker og en tannpirker?) Ny mcgyver fil kan bare ende opp som en fiasko IMO. Edit: leste ikke alle postene. fant ut at det var en reklame nå. men jeg synes fortsatt det jeg skrev. Endret 16. februar 2006 av Morgh Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 hvor er hockeyen? og hva er det med det ekstra laget rundt magen? den ekte Mcgyver døde ut for lenge siden. synes ikke det bør lages en ny film av han. la han være den helten alle husker han som, med hocky og gode forslag til å lage bomber. (f eks. sukker og en tannpirker?) Ny mcgyver fil kan bare ende opp som en fiasko IMO. Edit: leste ikke alle postene. fant ut at det var en reklame nå. men jeg synes fortsatt det jeg skrev. 5615842[/snapback] Richard Dean Andersan har lenge gjort det, i mine øyne, meget bra som col. Jack O'Neil i Stargate SG-1, vi trenger ikke mer MacGyver. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 er ikke col. Jack O'Neil nå lengre .. er General Jack O'Neil nå .. er vel på tide at han tar seg en liten gjeste rolle igjen.. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kunne fint komme fleire episodar av MacGyver, men heller slik at MacGyver lærer opp neste spesialagent i phoenix-foundation, og ikkje fer og fyk rundt sjølv... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 er ikke col. Jack O'Neil nå lengre .. er General Jack O'Neil nå ..er vel på tide at han tar seg en liten gjeste rolle igjen.. 5636701[/snapback] Kan desverre ikke skryte på meg å ha sett mer enn første sesongen, venter på en pakke i posten med resten nå... Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hmmm... Vet ikke om jeg skal le eller grine... MacGyver har gått oppigjen og oppigjen så mange runder nå at det er oppbrukt og burde snart vere slutt og kjøpt inn en ny serie, men på den andre siden-kommer det en ny sesong av creschows malerskole eller hva f... de nå hette så tar jeg gjerne en mac sesong til TV2 og serier->sendetider er en dårlig mix, forstår ikke hvorfor de ikke kan gjøre det litt mer tilrettelagt for tv-seerne? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 HVOR ER HOCKEY-SVEISEN?!! MacGyver er ikke den samme uten den veltrente kroppen og hockey-sveisen... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hehe Men hadde håper du en ny film av MavGyver da Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Yikes!! Jeg har jo fulgt godt med på Star Gate serien, og han har jo vært ganske veltrent der.... Men hva i alle dager er dette?? Kjenner jo knapt fyren igjen. Jeg vet han har en mindre rolle i SGC nå, men han er jo fortsatt med er han ikke?? Dette må ha blitt spilt inn i feiren eller noe før han trener seg opp til en ny sesong av SGC. AKIRA Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 kan ikkje seia eg ser så mykje feitt på fyren eg? og frisyren var nå faktisk ikkje så alt for fæl:P... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ta å sammenlign bildene fra American Express siden med bilder du ser her: http://images.google.no/images?q=Richard+D...um=10&hl=no&lr= så tror jeg du blir fort enig med at fyren har latt ting "gli ut". AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå