Gå til innhold

PS2 spill til dame

kazzoo

Anbefalte innlegg

Har PS2, går mest i WRC4, men dama har ytret at ho godt kan tenke seg andre spill. Har et Jack spill, ho syns det var litt morro. Men hadde vært bra med et spill som vi kan spille på samtidig. Noen forslag?

Ho har tidliger sagt at Mario spill er morro, så gjerne noe i en sånn katagori. Trenger ikke vært det nyeste av spill, bare det er morro!!

Endret av rudlende
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har PS2, går mest i WRC4, men dama har ytret at ho godt kan tenke seg andre spill. Har et Jack spill, ho syns det var litt morro. Men hadde vært bra med et spill som vi kan spille på samtidig. Noen forslag?

Ho har tidliger sagt at Mario spill er morro, så gjerne noe i en sånn katagori. Trenger ikke vært det nyeste av spill, bare det er morro!!

5566552[/snapback]

Til PS2, hmm...Ihvertfall til PS one er det jo worms, det er kjempe artig! :)

Men noe som ligner Mario...Hmm..Jo, hva med Rachet & Clank spillene, Jack & Dexter, det er litt koselig spill som passer begge to. Men om de har "Two player" vet jeg dessverre ikke..Håper det hjalp ihvertfall! Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår deg rett så vil du ha et spill med 2 player i samme sjanger som de gamle Mario spillene ? F.eks slik at spiller 1 er mario og spiller 2 er luigi ? Eventuelt at begge kan spille på likt.

Jeg prøver å komme opp med noe, men eneste er slåssespill og skytespill som jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilken type spill hun liker, men min forlovede spiller en del ps2, og hun likte veldig godt "kya - dark lineage". Har også sett dette spillet veldig billig, helt nede i 79 kroner på nettet.

det er kun enspiller though, men hvis du finner det billig kan det være verdt et forsøk...

Endret av Hawkmoon
Lenke til kommentar
Grand theft auto?

5584817[/snapback]

uh-huh :p

"Hvorfor gjør du ikke som han mannen sier da, hvorfor kjører du bare rundt og kræsjer??

Hvorfor kan du ikke bare bruke den bilen du har da? Må du absolutt bytte?

Hvorfor skjøt du dem?? De har jo ikke gjort noe!

MÅ du kjøre på alle sammen"

tro meg, det skal mye til :D

Lenke til kommentar
Grand theft auto?

5584817[/snapback]

uh-huh :p

"Hvorfor gjør du ikke som han mannen sier da, hvorfor kjører du bare rundt og kræsjer??

Hvorfor kan du ikke bare bruke den bilen du har da? Må du absolutt bytte?

Hvorfor skjøt du dem?? De har jo ikke gjort noe!

MÅ du kjøre på alle sammen"

tro meg, det skal mye til :D

5585933[/snapback]

Spillene jeg brukte mye tid på, og likte svært godt til ps2 var:

Timesplitters future perfect (opp til 4 spillere på samme skjerm, og arti å spille online om hu blir god, jeg var iallefall hekta på dette i hele sommer!)

GTA San Andreas (og ja, kun for å kjøre rundt, drepe folk og rømme fra politiet....) :blush:

Burnout Revenge , genialt å spille alene, genialt å spille med kjæresten, og genialt å spille online (geniale spillet :love: )

He he , og eyetoy var jo ganske artig en liten stund, helt til typen ble lei..

Singstar var en evig vinner på sene kvelder mens typen jobba overtid og jeg var alene hjemme... øvde hardt slik at jeg kunne slå alle i støvla på vors i helgene ;)

At man er jente er ikke ensbetydende med at man kun liker soft-spill.. :!: Tro meg, jeg er ikke noen matcho tom-boy selv om jeg liker bil- og skytespill :p

Lenke til kommentar

Kjæresten min spiller The Sims på PS2 og ler høyt når hun spiller. Hun liker det ihvertfall utrolig godt. Litt klønete kontroller, men kan fort bli mange timers moro der. MAn kan spille two player på det og.

Ellers liker hun GTA: LCS på PSP, så jeg tror nok hun hadde likt San Andreas på PS2 og.

Endret av -ELK-
Lenke til kommentar

Kjøpte PGA Tiger Woods på fredag og det må jeg si var et spill som falt veldig i smak hos oss begge!

Kjøpte riktignok 2004, men siden det kostet 150 og 2006 kostet ca 500 var ikke valget så vanskelig når vi ikke hadde hørt noe om det tidligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...