hegem0r Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Vil bare si unnskyld til alle jeg har vært slem mot, de som har blitt lei seg på grunn av meg, de jeg ikke har hjulpet osv. Unnskyld. Sånn. Var godt å få sagt det, selv om enkelte ting ikke kan bli bra med "unnskyld".. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til alle som føler at en unnslyldning fra meg er hva som trengs for å gjøre situasjonen/livet/dagen/helsa/etc... bedre. Og unnskyld for noe jeg tror jeg i nær framtid kommer til å gjøre. Jeg prøvde å unngå det, men det bare skjedde. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til moren min fordi jeg tar meg et friår og skal flytte hjemmefra.. Hun ble lei seg, stakar Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil å si unnskyld til mamma, og pappa for den saks skyld, bare fordi jeg kan være veldig til besvær av og til og sier kanskje ikke for ofte at jeg er gla i de, selv om jeg har det i siggen min hehe ihvertfall mamma Virker som den mamma dalten vettu men går jo ann å være glad i mamman sin Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld for at jeg er meg. Unnskyld for at jeg ikke er perfekt. Unnskyld for alt jeg sier og ikke mener. Unnskyld for alt jeg ikke sier men mener. Unnskyld for alt jeg gjør galt. Unnskyld for alt jeg ikke gjør riktig. Unnskyld for alt. Unnskyld! Så vil jeg unnskylde for alle som har fått problemer på grunn av meg, alle som har blitt lei seg på grunn av meg, alle jeg har skuffet, alle jeg har overkjørt på min vei, og alle de jeg ikke kan hjelpe. Unnskyld for at jeg er den jeg er. Kan vel så gjenta slutten av diktet: Unnskyld for alt. Unnskyld! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til deg jeg nesten skremte av motorvegen idag! Sorry, jeg var sent ute til jobb Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 På vegne av den norske befolkningen vil jeg si unskyld til muslimene for at:Vi gir dere mat Hjelper dere mot fred Gir dere en utdannelse Lar dere praktisere deres egen religion i vårt land osv. Edit: De sinte muslimene 5567444[/snapback] unnskyld for at jeg røska den metalringsaken inn i tommelen din... var ikke med vilje! dont shoot me! sorry mate Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld for at jeg ikke hilser på deg nårr jeg går forbi deg, selv om jeg kjenner deg. Er bare litt... redd. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 unnskyld for at jeg får ereksjon av kassadamene på ica Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 unnskyld for at jeg får ereksjon av kassadamene på ica 5568800[/snapback] Det er da ikke noe å unnskylde seg for, tenk hvordan det hadde vært om du ikke kunne fått ereksjon? Sett pris på den Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld for at jeg ikke har flamet nok Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Beklager til alle jentene jeg har knust hjertene til, og gitt false håp.. Gjør vondt for meg og! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld for at jeg ber trådstarter om en unnskyldning for div. skrivefeil i trådemnet :!: Og unnskyld for alle som noen sinne har blitt krenket av meg i mine yngre forumdager .. Og unnskyld til en ev. moderator om jeg får warn for å ha hengt meg på denne tråden :!: Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 unnskyld for at jeg ikke følger med i timen unnskyld for at jeg er alt for snill unnskyld for at jeg hører på høy musikk på mp3'en noen ganger unnskyld for at jeg ikke tenker før jeg prater( der har jeg driti meg ut en del ganger ) unnskyld for at jeg noen ganger gjør utrolig dumme ting unnskyld for at jeg ikke redder verden er vel fler ting men kommer ikke på nå Lenke til kommentar
Gene Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 På vegne av den norske befolkningen vil jeg si unskyld til muslimene for at:Vi gir dere mat Hjelper dere mot fred Gir dere en utdannelse Lar dere praktisere deres egen religion i vårt land osv. Edit: De sinte muslimene 5567444[/snapback] unnskyld for at jeg røska den metalringsaken inn i tommelen din... var ikke med vilje! dont shoot me! sorry mate 5568530[/snapback] Det er OK! Unskyld fo den gangen jeg ødela masse i GTA3 for så å lagre over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til alle mødre og fedre.. Jeg trodde sønnen/datteren deres var over 16. Helt sant Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til alle mødre og fedre.. Jeg trodde sønnen/datteren deres var over 16. Helt sant 5569571[/snapback] Du er så spennende! Rrrrrr! Har du noen likesinnede i Skiensområdet? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Vil sende en unnskylding til familien, venner, fremmende, kjærester, bekjente, slektninger, dyr og annet som jeg kan eller har såret... Uuuuunskyld *krysser fingrene for heaven no * Endret 7. februar 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld for alt det idiotiske jeg har gjort mot andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg