danilovic Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Her kan du si unnskyld til de du mener at du har vært slem mot. Jeg vil si unnskyld til alle de har jeg har vært slemme mot. Unnskyld. Daniel Endret 7. februar 2006 av danilovic Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ~ Unnskyld ~ ~ Unnskyld for at jeg er meg. ~ Unnskyld for at jeg ikke er perfekt. ~ Unnskyld for alt jeg sier og ikke mener. ~ Unnskyld for alt jeg ikke sier men mener. ~ Unnskyld for alt jeg gjør galt. ~ Unnskyld for alt jeg ikke gjør riktig. ~ Unnskyld for alt. ~ ~ ~ Unnskyld! ~ ~ ~ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ~ Unnskyld ~ ~ Unnskyld for at jeg er meg. ~ Unnskyld for at jeg ikke er perfekt. ~ Unnskyld for alt jeg sier og ikke mener. ~ Unnskyld for alt jeg ikke sier men mener. ~ Unnskyld for alt jeg gjør galt. ~ Unnskyld for alt jeg ikke gjør riktig. ~ Unnskyld for alt. ~ ~ ~ Unnskyld! ~ ~ ~ 5566398[/snapback] Word! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til alle jeg har noen gang såret, skulle ønske dere tilgav meg, og tok imot meg med en varm favn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til noen jeg har "såret" Resten.. Go take a hike! Jeg står da ved noe jeg sier Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 UNNSKYLD til alle som syntes de trengte det fra meg. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unskyld for alt av programmer/musikk/whatever jeg kanskje ikke altid kan si med handa på hjerte å ha kjøpt :S min første post Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld til alle de jentene som trodde jeg hoppet av i svingen og nå sliter med morgenkvalme og ømme brystvorter. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Unnskyld til han på gata som fikk den brukte dongen jeg kastet fra 2. etasje i hodet... Endret 7. februar 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil si unnskyld til: Alle jeg har stygge tanker om for tiden, fordi de spør om jeg har fått jobb. Igjen og igjen og igjen.. Det holder å spørre en gang! JEG SIER I FRA NÅR JEG HAR FÅTT MEG JOBB FOR FAEN! Sånn..godt å få det ut Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Føler i grunn ikke at jeg har noen å si unnskyld til. Har tatt en real oppvask med alle jeg føler jeg har såret og tråkket på. Hvis det er noen som synes jeg bør si unnskyld for noe, så får de gi beskjed, så skal jeg ta saken opp til vurdering Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Heller ingen å si unnskyld til, men mange som jeg føler skylder meg en unnskyldning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld for at jeg hadde noe med trykkingen av Muhammed-karikaturene å gjøre. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 I motsetning til fredrik: Unnskyld for at jeg ikke hadde noe med trykkingen av Muhammed-karikaturene å gjøre. Unnskyld til alle jeg har gjort vondt Unnskyld til min mor Unnskyld til meg selv, for at jeg ikke har tatt ting så seriøst. Sånn som f.eks skole. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har ganske ren samvittighet for øyeblikket, men kan unnskylde for at jeg tisset på gjerdet til en vennine da jeg var 5år. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 unnskyld for at jeg desverre ikke har så mye å unnskylde meg for Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) EDIT: Skiftet unnskyldning. Unnskyld for at jeg er så utrolig kul. Endret 7. februar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unnskyld Gud for at jeg ikke kan stoppe all verdens krig og idiotiske forums J.... (ops er vist en selv) Lenke til kommentar
Gene Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) På vegne av den norske befolkningen vil jeg si unskyld til muslimene for at: Vi gir dere mat Hjelper dere mot fred Gir dere en utdannelse Lar dere praktisere deres egen religion i vårt land osv. Edit: De sinte muslimene Endret 7. februar 2006 av Gene Lenke til kommentar
End-re Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Unskyld til alle som jeg har ganket i WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg