Maiev S. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tok dette på bildet på hytta i vinter og jeg må si jeg syns det var ganske pent. Meninger? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Pent bilde, men synes ikke det passer så bra sammen med det mørke og lyse, dvs skyggen bak trærne. Men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sola sjenerte veldig, er ikke fan av "rett på sola" bilder... Men vakkert landskap å bra stemning. (hadde du tatt 5steg til høyre å sjult sola bak det grantreet........) Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Sola sjenerte veldig, er ikke fan av "rett på sola" bilder... Men vakkert landskap å bra stemning. (hadde du tatt 5steg til høyre å sjult sola bak det grantreet........) 5566215[/snapback] Jeg står oppå en elv, så jeg tørte ikke å gå lenger utpå. Kameraten min farta over der på skia, men det så litt utrygt ut. Hva med dette da? Riktignok midt mot sola det også da, men jeg liker det jeg. Endret 7. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Enig i at sola var litt voldsom. Det blir sjelden vellykket å ha sola med på bildet med mindre det er overskyet eller solnedgang. Ellers var det et fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå